Make - up en paarden ? Raadsel . Friemelmiep.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yaka

Re: Make - up en paarden ? Raadsel . Friemelmiep.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:49

Redrumfox schreef:
Mwah ben er niet zo gek van, vind hem erg overdreven en dus niet realistisch. Daarbij komt dat er toch niks mis is met make-up bij de paarden? Doe ik zelf ook: ik maak mezelf op als ik naar stal ga, trek daar pas oude kleren aan omdat ik niet in die paardenvodden over straat wil, ik draag handschoenen omdat ik geen vieze handen/nagels wil en mijn nagels heel wil houden. Waar ik ook ben: ik wil er gewoon netjes en verzorgd bijlopen. Wat betreft de pumps als de rijlaarzen er niet zijn: peins er niet over om mijn pumps vies te maken en denk dat de ''friemelmiep'' dat ook niet doet. Ik zie trouwens ook geen kwaad in setjes kopen met bijpassende elastiekjes, is toch juist leuk als het een beetje bij elkaar past en als je het jezelf kunt veroorloven? Zo kan ik ook wel een verhaaltje bedenken over ''hoe de holbewonerpaardenhouder haar paard poetst met de afgekloven nagels en okselhaar tot aan d'r taille'' ook een beetje overdreven toch?

Nee ik ben er niet gek van, ookal is het sarcastisch geschreven: iéts teveel sarcasme voor mij..

Hier nog ee nfriemelmiep dan.. Maak me ook op op voor de paarden... Mijn pony's staan achter het huis maar als ze ergens en anders staat heb ik me paardrijkleren daar liggen omdat ik ook niet zo over straat wil. Setje's So what? Dat is coowl, en dan het liefst in elke setje een tint roze als het staat. En jah mijn pony heeft een deken op en wordt geschoren in de winter en jah ik heb een spiegel bij de paarden liggen.. Laat ons, wij geven ook om onze paarden.. Alsof zij door hebben of ze een roze setje op hun rug hebben liggen of een afgereden zwart dekje laaat ons lekker frunniken met ons paard.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:09

Joh tuurlijk is het overdreven,
maar wel erg grappig Lachen
en ja, ik rijd zelf ook altijd in set.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 07:49

Toch nog best reactie's

Ik ben benieuwd of iemand nog zullke verhaaltjes gaat maken, ik kan er altijd wel om lachen.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:35

Moderatoropmerking:
Blijven jullie ontopic?

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:11

Ik ga ook met make-up op naar de paarden en met nette kleren ect.
maar TS heeft dit gewoon als grap geschreven, daar kan ik de humor wel van in zien, voel me niet aangesproken als vele bokkers hier wel doen Haha!

Love_Dedora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:35

haha heel; erg vet Knipoog

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:45

Misschien is het niet helemaal gepast om het nu te vragen, maar mag ik misschien vragen waarom jullie dan met nette kleren naar je paard toe gaan? Want ik heb er bijna altijd na 5 minuten een vlek erin zitten en met een beetje pech eentje die je er niet meer zo goed uit krijgt.. Vind ik dan een beetje zonde van mijn nette kleren Ja

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:47

Anonymous_ schreef:
sarah_m schreef:
Hmm ik vind hem niet zo.
Ik ben ook best wel anky fan en het merendeel ik overdreven onrealistisch

Natuurlijk is het onrealistisch, dit komt omdat het zo overdreven is. En zoals ik al zei, ben maar blij dat het zo overdreven is anders was het WEL realistisch en stond heel bokt nu op z'n kop. En denk dat je niet te zeer moet letten op het stukje over de setjes, denk dat dit meer bijzaak is in dit stukje tekst, bijna iedereen vind setjes leuk en is ook niks mis mee.

Dat is gewoon mijn mening, die ga ik niet aanpassen omdat jij het nou zonodig wel leuk vind.
Ik vind de hele schrijfstijl ook warrig, en niet alleen het overdreven is minder, het hele stuk is gewoon niet goed.
Maar dat is veel banketstaaf om te zeggen, vandaar. Ik vind het al hinderlijk dat ze zoveel kritiek (ookal is het in de vorm van een 'grappig' stukje) heeft op anderen. Laat ze het lekker zelf uitzoeken. Ieder zijn ding.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:51

vind hem goed Haha! doe het ook wel eens hoor met make up en knappe kleren enz maja mijn paardje staat gewoon dag en nacht op het land is altijd vies en ik ben er ook niet vies van Tong uitsteken

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:16

Heel leuk bedacht Haha!
maar nee, ik volg de curcus niet Tong uitsteken dank je wel Tong uitsteken

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:14

TS zegt: Nou wat vonden jullie ervan?

Dan denkt iedereen dat degene die kritiek geeft zich aangesproken voelt. Dat vind ik dus grappig.

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:25

Haha ik vind het echt een grappig stukje! Respect voor iedereen die naar stal gaat en weer schoon terug kan komen dat kan ik namelijk niet Huilen van het lachen na een kwartier bij de paarden zie ik er al uit alsof ik er al de hele dag ben haha. Maar ik ga ook gewoon met mn haar hop in de knot, misschien nog mascara op als ik dat op had, anders niet en in mn ouwe kleren naar stal Haha!

Denk niet dat dit stukje expres geschreven is om mensen te kwetsen hoor. Want als je écht gaat huilen omdat je nagelriem kapot is, en volg je de bijgevoegde handleiding dan is er denk ik wél iets mis. Maar niemand doet dat toch?

Als je dit niet met een knipoog kan lezen dan .. tja, voel je je misschien toch wel aangesproken? Leuk stukje! *LOL*

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:31

sst xMarit ik doe dat wel Bloos vandaag weer moeten huilen omdat me nagel is afgebroken!

haha

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:32

Maureenn schreef:
sst xMarit ik doe dat wel Bloos vandaag weer moeten huilen omdat me nagel is afgebroken!

haha

Agossie Ach gut gaat het alweer een beetje?

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:41

Meteen nieuwe gelnagel op laten zetten, kan echt niet hoor 1 afgebroken ongelakte nagel!

Is me bontje onder het zadel ook nog eens nat geworden door de regen, gaat morgen meteen naar de stomerij toe Koe

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:43

Ja zo vervelend die regen! Moest de manen van mn verzorgpaard ook gelijk weer steilen met de steiltang want er zit gelijk zo'n enorme pluis in met dit weer! Boos!

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:53

jeetje wat zeiken sommige bokkers! Waar maak je je druk om?
Maarja, ik ga ook altijd met make-up naar mijn barbie. Ik heb hem echt verwijfd. Hij vind het toch niet erg, maar ik vind het gewoon leuker als hij er fris bij loopt! Als ons haar maar goed zit Tong uitsteken Echt leuk stukje!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:53

MarcoBorsato schreef:
Ik vind het kinderachtig en gefrustreerd overkomen

Huilen van het lachen Da's wel het minste dat je kan zeggen!
Maar tegenwoordig is dit precies wel de nieuwste hype ROFL Moeten de schrijvers dan niet werken of iets anders nuttigs doen?

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:05

leuk Tong uitsteken ken er zelf ook zo een Haha! (dat paardje loopt wel in de wei hoor Knipoog )

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:09

Ik vind hem wel bijzonder grappig, leven is al serieus genoeg.
Leuke schrijfstijl.

Hahahaha zie het al voor me met mijn net gezette nepnagels, maku up en naaldhakjes bij de paarden in de wei, lekker door de baggr heen, o nee past niet he.

Gewoon een harstikke leuk stukje hoeft toch niemand zich door aangesproken te voelen, kom op dames, het is al zon rot weer vandaag.
Ik heb trouwens nooit make up op ben al knap genoeg van mezelf . Nepnagels is ook niet erg handig aangezien ik die binnen 2 minuten er weer af knaag en hoge hakjes staan wel in de kast alleen probeer ik nog steeds uit te zoeken hoe je daar nu op moet lopen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 12:48

goh ik pas toch aardig in dat plaatje!
Ik reed altijd in chique bruin, altijd in setje! had altijd make up op! Ook welleens een vel roze lipstikje! Had altijd kunstnagels dus was daar ook voorzichtig mee ook weleens een vel roze nagellak op! Mijn paard liep er altijd erg gelikt bij! Schone hoefjes inderdaad ook!
Zijn vacht glimmend als een spiegeltje kwamen zijn appeltjes zo mooi uit! Knipoog
Als ik op mijn pumps liep en mijn paard stond los in de bak dan ging ik ook echt de bak niet in, roepen was genoeg dan kwam hij vanzelf naar voren lopen en kon ik hem zo vanaf de buitenkant pakken!
Er is weleens voor gekomen dat ik wel naar stal ging in mijn spijkerbroek met puntlaarzen met een hakje van een cm of 4/5 en dat ik plots toch even moest rijden. Dan wel zonder de gpa maar wel met de puntlaarsjes Knipoog

Ach wat maakt mij het uit. Ik ben een vrouwelijke vrouw die er graag vrouwelijk en verzorgd bij liep. Ik had dan ook altijd een flesje deo in mijn kast voor na het rijden en kreeg altijd complimenten om mijn heerlijke parfum Vork Ik spoot nog net geen parfum op mijn paard Knipoog

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:36

ik vind hem wel grappig hoor Knipoog
juist een beetje kinderachtig dat Sommigen het zich zo aantrekken Nagelbijten / Gniffelen

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:53

Nogmaals een reactie:
Ik denk dat iedereen gewoon zijn eigen mening heeft over het stukje. Lachen
Dan kan je zeggen dat mensen zich aangesproken voelen, maar het is, zoals ik net al zei gewoon een mening.
Dat mensen dan zeggen: 'Ik heb ook make-up op naar mijn paarden' of 'ik heb ook setjes voor mijn paardje'. So what?
Waarom voelen ze zich dan aangesproken?
Ze zeggen alleen dat ze het niet iets vinden wat grappig is ofzo, dús vinden zij het misschien niet zo'n leuk stukje.
Ik vind het stukje niet zo leuk omdat ik de humor niet echt erin kan herkennen, en de schrijfstijl mij niet aanspreekt.
Niet omdat ik me aangesproken voel?
Ieder mag z'n mening toch geven. Lachen
Al ben ik het er wel mee eens dat uitspraken als 'kinderachtig' en 'frustrerend' een beetje overdreven zijn.
Net als het stukje tekst, maar dat is hoe de TS heeft besloten het stukje tekst te schrijven.
Dan kan je zelf kiezen of je het leuk vind of niet. Knipoog