Redrumfox schreef:Mwah ben er niet zo gek van, vind hem erg overdreven en dus niet realistisch. Daarbij komt dat er toch niks mis is met make-up bij de paarden? Doe ik zelf ook: ik maak mezelf op als ik naar stal ga, trek daar pas oude kleren aan omdat ik niet in die paardenvodden over straat wil, ik draag handschoenen omdat ik geen vieze handen/nagels wil en mijn nagels heel wil houden. Waar ik ook ben: ik wil er gewoon netjes en verzorgd bijlopen. Wat betreft de pumps als de rijlaarzen er niet zijn: peins er niet over om mijn pumps vies te maken en denk dat de ''friemelmiep'' dat ook niet doet. Ik zie trouwens ook geen kwaad in setjes kopen met bijpassende elastiekjes, is toch juist leuk als het een beetje bij elkaar past en als je het jezelf kunt veroorloven? Zo kan ik ook wel een verhaaltje bedenken over ''hoe de holbewonerpaardenhouder haar paard poetst met de afgekloven nagels en okselhaar tot aan d'r taille'' ook een beetje overdreven toch?
Nee ik ben er niet gek van, ookal is het sarcastisch geschreven: iéts teveel sarcasme voor mij..
Hier nog ee nfriemelmiep dan.. Maak me ook op op voor de paarden... Mijn pony's staan achter het huis maar als ze ergens en anders staat heb ik me paardrijkleren daar liggen omdat ik ook niet zo over straat wil. Setje's So what? Dat is coowl, en dan het liefst in elke setje een tint roze als het staat. En jah mijn pony heeft een deken op en wordt geschoren in de winter en jah ik heb een spiegel bij de paarden liggen.. Laat ons, wij geven ook om onze paarden.. Alsof zij door hebben of ze een roze setje op hun rug hebben liggen of een afgereden zwart dekje laaat ons lekker frunniken met ons paard.