Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melisje_92 schreef:natuurlijk niet iedereen die kan rijden heeft een groot budget zoals je zegt, ik vind dat ik van mezelf mag zeggen dat ik aardig kan rijden...maar mijn budget ligt absoluut niet hoog
ralphtdw schreef:Melisje_92 schreef:natuurlijk niet iedereen die kan rijden heeft een groot budget zoals je zegt, ik vind dat ik van mezelf mag zeggen dat ik aardig kan rijden...maar mijn budget ligt absoluut niet hoog
daarom zeg ik ook niet iedereen.
maar waarom zou jij dan afhaken op dit paard als voorbeeld
ralphtdw schreef:ik had ook een andere foto als 1ste genomen dit moet echt opvallen en eruit springen er staan zoveel paarden te koop en als je z'n achter af foto maakt valt het vaak niet op en kijken ze verder
HindaFree schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/99350/veelzijdige-merrie
filmpje moet ik nog maken maar is niet zo makelijk met dit weer
HindaFree schreef:waarom heeft ze de leeftijd niet mee en t stamboek niet? stamboek is natuurlijk smaak
kamsel schreef:HindaFree schreef:waarom heeft ze de leeftijd niet mee en t stamboek niet? stamboek is natuurlijk smaak
Waarom zou je een 8-jarige kopen als je er zat van 4-5-6 kunt kopen voor hetzelfde geld en op hetzelfde niveau?
Stamboek is zeker smaak (ik hou wel van groningers), maar een kwpn-er ligt commercieel gewoon beter, zeker als dan het voordeel, wat simpeler te rijden voor de htk ruiter, er niet is.
Precies Johnnydepony
kamsel schreef:De tekst die Amarial heeft geschreven benadeeld/veroordeeld de merrie veel minder.
(wel even letten op spelling).
HindaFree, waarom wil je wel inruilen op een braaf jonger paard?
Het is niet dat mensen niet een moeilijker paard willen, maar waarom gaan voor een 8-jarige moeilijke als alle verkoopsites overlopen met jongere paarden, al dan niet even moeilijk?
Oohh Amarial wat heb je veel moeten zakken, ga ik mijn buuv niet vertellen..