Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kmbrly schreef:Ayasha schreef:Zondag kan ik voor de MRI gaan dus hopelijk weet ik dan maandag wat.tegen de pijn konden ze verder niet echt iets meer geven dan ik al heb.
Zo snel![]()
Dat ben ik niet gewoon van onze ziekenhuizen.
Taucha schreef:Ik kom even onder de meeleessteen uit. Gosjemikke wat moet jij mega krachtige spieren/pezen en een gruwelijk harde mindset hebben wil je met een brak bekken inclusief ingezakte heupoperatie kunnen bewegen, laat staan rijden! En dan ook nog zo voorbrengen alsof het allemaal heel simpel is. Hoe dan!?![]()
Respect Kathleen!![]()
![]()
En nu kruip ik weer terug om verder te genieten, kwijlen bij alle prachtige beeldmateriaal en verhalen van Joy (wauw wat een prachtbeest!), de terror en koning Sam.
boyca schreef:Genoten van je spam, wat een geweldig duo zijn jullie.
Genieten van je heerlijke bospony en wij genieten mee.
De duimen draaien voor je as vrijdag.
Mars schreef:Geweldig wat oogt ie relaxed en vertrouwd!
Heel veel sterkte met alle lichamelijke ellende en onderzoeken
pmarena schreef:Duimen draaien hier ook voor je
Echt heerlijk hoe de baby van je baby loopt, en dat hij je zoveel plezier geeft
pien_2010 schreef:Mooie man en succes met je mri.
senna21 schreef:Hij doet zijn naam eer aan.
Veel succes met de mri. Toi toi.
miicchhellee schreef:Knappe Joy!![]()
![]()
Succes alvast met je MRI
Ayasha schreef:De theorie dat ergens op de wereld iemand zich af vraagt hoe zo’n schijt-beest uit diens fantastische brave merrie gekomen is, is echter nog niet van de baan.
Mars schreef:Ayasha schreef:De theorie dat ergens op de wereld iemand zich af vraagt hoe zo’n schijt-beest uit diens fantastische brave merrie gekomen is, is echter nog niet van de baan.![]()
Het blijft idd wel bijzonder hoe zo’n brave ziel uit Rêve is gerold, met ook nog Pretty als omaZijn papa heeft vast een hoop in moeten brengen wat karakter betreft
Ayasha schreef:Vooral omdat het echt hoofdzakelijk natuurlijke aanleg. Veel training zit er nog niet in.
Ayasha schreef:Vooral omdat het echt hoofdzakelijk natuurlijke aanleg. Veel training zit er nog niet in.
pmarena schreef:Het ziet er echt super fijn uit
Hihi nouja misschien dat diegene met het schijt-beest over 2 generaties weer een leuke heeft
Het zou wel lachen zijn als diegene het hierna een paar jaar niet aangedurfd heeft, en juist op het moment dat je Reve nog eens laat dekken, weer moed verzameld heeft
pien_2010 schreef:Ayasha schreef:Vooral omdat het echt hoofdzakelijk natuurlijke aanleg. Veel training zit er nog niet in.
Precies daarom is Joy veel belovend. Het is vooral heel houden, en voorzichtig trainen zodat hij sterker wordt en het leuk bljjft vinden. Ga je ook met iemand anders erbij, buiten met hem rijden? Ik denk dat hij dat ook wel heel leuk vindt of kom je dan op het terrein van niet kunnen vanwege je lichaam?
Mars schreef:Ayasha schreef:Vooral omdat het echt hoofdzakelijk natuurlijke aanleg. Veel training zit er nog niet in.
Deels misschien karakter maar jullie band is ook heel belangrijk hoor! Je hebt zoveel met hem opgebouwd van veulentje af dat een deel van zijn vertrouwen ook uit jou komt. Dus jullie krijgen beiden wat credits dat hij daar zo braafjes rond loopt.