Harmonie in chaos vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 22:20

Hele mooie foto's Kathleen!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 22:21

*spot gustiXbill*
‘Hee hoe is het?!!’
Gust: ‘goed, let gij maar op uw paard! :’) ‘
Ik: *verontwaardigd terwijl ik achter me kijk* ‘ik let wel op mijn paard!’ :+

Dat is de sfeer met Joy… Joy gaat gewoon mee in wat ik nu dan ook weer aan het doen ben.

Zie dat er spontaan wat van de uploads bij gekomen zijn.
Afbeelding
Wat ga je doen?
(Hier had ie even zijn twijfels over maar hij heeft nog nooit een deken op gehad dusja… :’) )
Afbeelding
‘The f*ck is dit?’
Afbeelding
‘Oké dan. :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 22:23

<3

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 22:42

Dat je op je paard let weet ik :')

Bedoelde vooral meer: “geniet van je paard”

Het is dat ik joy en de reclame op je jas herkende. Heb je nog nooit zo zien stralen als op hem. Ik blijf erbij, de foto’s doen het echt geen eer aan.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 22:56

Heerlijk dat je zo lekker hebt gereden kath :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 23:35

Het begin

Mini stukje galop en toen dumpte de pivo me. _O-

Ergens tussen in.
Heb ook ergens een stuk rechter galop… maar ben te moe om hem te vinden, met de galop koos mijn pico consequent voor mijn mederuiter. :+
Misschien gingen we te snel want heb hem wel lekker door laten galopperen in die grote bak dat ie wat zelfzekerder wordt in de galop. :(:)

Uitdraven

Ga het nog een keer met deze martingaal proberen en een ring hoger anders gaat zijn oude weer om. Heb echt amper wat in mijn handen zodra hij begreep dat de reclame borden hem niet gingen op eten en nog rolt hij op. Krijg hem er wat meer uit als ik door zit maar niet genoeg. Misschien is het toch ook zijn uiting van spanning want is nu 2 keer met iets geheel nieuw natuurlijk… hij steigerde even (laag hoor) op de reclame borden dus spannend vond hij het toch wel. :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 23:51

GUSTIxBILL schreef:
Dat je op je paard let weet ik :')

Bedoelde vooral meer: “geniet van je paard”

Het is dat ik joy en de reclame op je jas herkende. Heb je nog nooit zo zien stralen als op hem. Ik blijf erbij, de foto’s doen het echt geen eer aan.

_O- heb echt een k*t k*t k*t week/maand en zeker gisteren achter de rug en dat paard… van het voorbereiden tot hem terug naar de weide brengen… hem mijn man laten porren als we klaar zijn… :+:

Rêve ‘mag’ ik zelden laden van manlief omdat ze zo lomp kan zijn en zeker op dagen als vandaag dat ik niet snel genoeg weg kan pakt mijn man haar dan maar Joy laad ik gewoon zelf. :+: en dan wandelt ie naar de weide helemaal happy. :+:
Je gooit hem op een groot terrein met veel te zien. Zicht op andere paarden en na 10 minuten ben je gewoon aan het rijden, (behalve paard-etende reclame borden dat duurde iets langer. :)) Rêve verliet de ring omwille van die borden dus al bij al…. _O- )

Sintara schreef:
Heerlijk dat je zo lekker hebt gereden kath :D

:+:
Tis niet dat het een rijtechnisch hoogstandje is maar het geeft zo mooi weer wat voor paard Joy is… Rêve is 10 en die stuur ik nog steeds niet zo snel zo makkelijk rond. De galop is beetje k*t maar met hoe mijn pistes nu liggen durf ik die ook niet goed trainen thuis. Dus de aansprong ging even stroef omdat hij vorige week besloot aan te springen uit heetheid en uitschoof… Natuurlijk was dat de aansprong zijn shuld en niet het feit dat ie mijn ‘nee Joy!’ Negeerde. :+
Links doet hij goed maar rechts is ie soms wat dommig. :=

Maar nu heeft ie wel eens fijn kunnen door galopperen zonder enge bochten. We gaan dit vaker doen en dan is die galop in geen tijd goed. Deze club ligt maar 10 min van de weide. Veel te zien en daar wil ik hem ook voor het eerst starten.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 09:42

Fijn gereden. Zalig!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 10:33

hoe fijn is dat jong! Jullie stralen, en ik denk dat joy je wel de uitdaging kan geven in een "niet gemakkelijk" te rijden paard (kwa technische uitdaging), maar wel braaf genoeg dat je mss wat minder kleerscheuren er aan over houdt.

En Rêve: als je die niet meer zou oppakken zou dat écht geen schande zijn hoor, dit paard blijkt een héle goede fokmerrie te zijn, dus misschien is het wel een idee om je met haar daar meer op toe te leggen?

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 11:08

Echt geweldig mooi om te zien, heel knap gedaan!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 13:24

Duhelo schreef:
hoe fijn is dat jong! Jullie stralen, en ik denk dat joy je wel de uitdaging kan geven in een "niet gemakkelijk" te rijden paard (kwa technische uitdaging), maar wel braaf genoeg dat je mss wat minder kleerscheuren er aan over houdt.

En Rêve: als je die niet meer zou oppakken zou dat écht geen schande zijn hoor, dit paard blijkt een héle goede fokmerrie te zijn, dus misschien is het wel een idee om je met haar daar meer op toe te leggen?

Joy heeft idd net genoeg pit dat je je niet zit te vervelen maar er zit geen kwade haar op. Nee kan met de juiste aanpak een ja worden maar dan moet je wel je kaarten juist spelen. :D
Als Rêve nee zegt is het gewoon nee. :+ niemand van ons pushed nog als Rêve echt nee zegt want het enige dat je er aan over houdt zijn breuken en ze doet nog niet wat je wil. :+
We zijn nu dus op het punt dat we bij Rêve proberen te voorkomen dat ze ‘nee’ zegt. _O-

Rêve heeft er hier en daar toch wel een paar. :=
Joy is ook een heel soepel dier op elk gebied ook voor mij. Joy kan ik ook rijden na mijn medicatie bv omdat hij zo licht is en makkelijk beweegt. Rêve moet ik altijd een week mee wachten. Die vraagt gewoon meer van haar ruiters.

Als ze drachtig raakt wil ik haar thuis wel door rijden, als ze ons hopelijk een gezond veulen geeft wil ik wellicht toch thuis kijken of ik haar hoger getraind krijg. Als je ik dacht 2 jaar geen wedstrijd meer gereden hebt met een paard mag je je niveau kiezen. Misschien is Rêve zo’n paard dat pas echt gaat werken als het ‘boeiend’ wordt en dat zijn die lage niveaus bij ons gewoon niet voor een paard. :=
Wat mij over Reve doet nadenken is dat ze thuis wel goed werkt (want daar kan ik haar ook uitdaging bieden) maar op wedstrijd hoeft het voor haar precies niet zo. :+ tegelijk is ze dan ook nog niet klaar om op wedstrijd het niveau te lopen waarmee ik haar thuis uitdaag want thuis maakt het niet uit of ze drie galopsprongen appuyeren of de hele lijn. En dat is het punt waar je Rêve dus aan het werk krijgt. Als je met haar gaat appuyeren. (Het ligt aan mij, al mijn paarden krijgen 6’en voor wijken en een niveau later 8’en voor appuyementen. _O- ik kan gewoon niet leren wijken ofzo. := )

Dus mijn plan C is om te kijken of ik haar door getraind krijg thuis. Na haar veulen wil ik sowieso dat ze een jaar leeg is ook al is ze fokmerrie. In dat jaar kan ik dan nog kijken hoe ver ik haar heb. Aan één kant wil ik Rêve niet op geven. Ze is een goed paard. Aan de andere kant vraag ik me af of Rêve het wel leuk vind, de wedstrijden dan.

Mijn man heeft al een paar keer gezegd of we haar niet beter mama laten zijn. Daar zal ook een gezonde dosis ‘wil niet nog meer grijze haren’ in zitten. _O-

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:41

Ik heb paarden gekend die lagere klasses in de dressuur zelf wel interessant gingen maken puur omdat ze zich stierlijk verveelden.
Om in hogere klasses (M2 en hoger) ineens keurig te luisteren en dusdanig te gaan lopen dat ze alleen al daarop hogere punten scoorden, puur omdat de gevraagde oefeningen elkaar sneller opvolgen dan in de lagere klasses en ze meer moesten nadenken over de uitvoering ervan.

Zou me weinig verbazen als dat voor Rêve ook zou opgaan. :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:49

Het is denk ik net als bij wat meer begaafde kinderen, die kunnen ook stikvervelend zijn en zelfs allerlei labels van domheid, incompetentie krijgen en de boel gaan verstieren. Totdat iemand er doorheen weet te kijken en prikken en blijkt dat ze zich gewoon stierlijk zaten te vervelen op een veel te laag niveau :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:11

Ayasha schreef:
Duhelo schreef:

Joy heeft idd net genoeg pit dat je je niet zit te vervelen maar er zit geen kwade haar op. Nee kan met de juiste aanpak een ja worden maar dan moet je wel je kaarten juist spelen. :D
Als Rêve nee zegt is het gewoon nee. :+ niemand van ons pushed nog als Rêve echt nee zegt want het enige dat je er aan over houdt zijn breuken en ze doet nog niet wat je wil. :+
We zijn nu dus op het punt dat we bij Rêve proberen te voorkomen dat ze ‘nee’ zegt. _O-

Rêve heeft er hier en daar toch wel een paar. :=
Joy is ook een heel soepel dier op elk gebied ook voor mij. Joy kan ik ook rijden na mijn medicatie bv omdat hij zo licht is en makkelijk beweegt. Rêve moet ik altijd een week mee wachten. Die vraagt gewoon meer van haar ruiters.

Als ze drachtig raakt wil ik haar thuis wel door rijden, als ze ons hopelijk een gezond veulen geeft wil ik wellicht toch thuis kijken of ik haar hoger getraind krijg. Als je ik dacht 2 jaar geen wedstrijd meer gereden hebt met een paard mag je je niveau kiezen. Misschien is Rêve zo’n paard dat pas echt gaat werken als het ‘boeiend’ wordt en dat zijn die lage niveaus bij ons gewoon niet voor een paard. :=
Wat mij over Reve doet nadenken is dat ze thuis wel goed werkt (want daar kan ik haar ook uitdaging bieden) maar op wedstrijd hoeft het voor haar precies niet zo. :+ tegelijk is ze dan ook nog niet klaar om op wedstrijd het niveau te lopen waarmee ik haar thuis uitdaag want thuis maakt het niet uit of ze drie galopsprongen appuyeren of de hele lijn. En dat is het punt waar je Rêve dus aan het werk krijgt. Als je met haar gaat appuyeren. (Het ligt aan mij, al mijn paarden krijgen 6’en voor wijken en een niveau later 8’en voor appuyementen. _O- ik kan gewoon niet leren wijken ofzo. := )

Dus mijn plan C is om te kijken of ik haar door getraind krijg thuis. Na haar veulen wil ik sowieso dat ze een jaar leeg is ook al is ze fokmerrie. In dat jaar kan ik dan nog kijken hoe ver ik haar heb. Aan één kant wil ik Rêve niet op geven. Ze is een goed paard. Aan de andere kant vraag ik me af of Rêve het wel leuk vind, de wedstrijden dan.

Mijn man heeft al een paar keer gezegd of we haar niet beter mama laten zijn. Daar zal ook een gezonde dosis ‘wil niet nog meer grijze haren’ in zitten. _O-

Maaarrr, knuppel in het hoenderhok. Waarom vind je de wedstrijden zo belangrijk met haar? Geeft het voordeel tov haar veulens en verkoopwaarde eventueel?

Als ik naar mezelf kijk, ik heb totaal geen behoefte aan wedstrijden, al die voorbereiding, stress, om dan 5 minuten te tonen aan een jury die je soms al afwijst omdat die je kop niet afkan of je het juiste type paard niet mee hebt ... Nope, dat hoeft niet.

Maar met mijn PRE wil ik wel zo hoog mogelijk gaan rijden, ik volg consequent les, doe regelmatig lesweken, pik clinics mee, en wil volgend jaar misschien wel eens de wat hogere clinics proberen mee te rijden. Dan "toon" ik haar ook aan het publiek, maar niet persé volgens dat afgeraffeld riedeltje voor een jury die daar al dan niet tegen zijn zin zit zeg maar.

Dus misschien moet je inderdaad je doelstellingen voor Rêve bij gaan stellen en kijken wat zij aanbiedt en wil. Misschien ligt haar toekomst wel meer in clinics met haar te gaan géven voor publiek bijvoorbeeld?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:30

Je hebt inderdaad paarden die meer uitdaging in het werk nodig hebben om echt aan het lopen of springen gaan. Vooral tussen de springpaarden kom je vaak tegen dat ze slordig zijn op lage hindernissen en pas echt springen vanaf een 1,10 à 1,20 m.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 14:49

lor1_1984 schreef:
Ik heb paarden gekend die lagere klasses in de dressuur zelf wel interessant gingen maken puur omdat ze zich stierlijk verveelden.
Om in hogere klasses (M2 en hoger) ineens keurig te luisteren en dusdanig te gaan lopen dat ze alleen al daarop hogere punten scoorden, puur omdat de gevraagde oefeningen elkaar sneller opvolgen dan in de lagere klasses en ze meer moesten nadenken over de uitvoering ervan.

Zou me weinig verbazen als dat voor Rêve ook zou opgaan. :)

Sam werd ook beter doorheen de klasses, in het hoogste niveau kwam die eigenlijk pas echt tot zijn recht.
Terwijl Sam in de lagere niveau's ook hard zijn best deed, daar niet van. Maar daar had hij echt dagen dat ie idd dingen ging verzinnen die ie letterlijk nog nooit gedaan had in zijn hele tijd bij mij. :+ Dat ik dacht "heb je dat net bedacht ergens tussen C en B ofzo en wilde je het testen?"

pmarena schreef:
Het is denk ik net als bij wat meer begaafde kinderen, die kunnen ook stikvervelend zijn en zelfs allerlei labels van domheid, incompetentie krijgen en de boel gaan verstieren. Totdat iemand er doorheen weet te kijken en prikken en blijkt dat ze zich gewoon stierlijk zaten te vervelen op een veel te laag niveau :=

Idd, en mijn man ziet Rêve een beetje als het vervelende kind... Terwijl ik juist een intelligente merrie zie waar ik de juiste prikkels voor moet vinden. Ze is zo ontzettend sterk in dat lijf maar haar "hoofd" zit er gewoon niet in momenteel waardoor ze zich niet toont. Ze loopt letterlijk maar wat te sloffen hoe hard ik ook aan haar werk want het boeit haar niet. := Natuurlijk heb je dan ook nog een beetje dat merrie kantje dat toch net iets minder "will to please" heeft tenzij je de juiste noot weet te raken en het is dus dat punt waar ik met haar nog niet ben. Ik weet zeker dat als ik bij Rêve de juiste prikkel vind ze door vuur gaat voor me. Maar nu staat ze eerder ongeinteresseerd naar de vlammen te kijken. :+

Duhelo Ik ben slecht met quotes uit de knoop halen dus even zo. _O-

Voor mij is wedstrijd rijden met een paard een beetje de "afwerking" van de opleiding. In de achtertuin kunnen we het allemaal. Op wedstrijd een paard keurig voorstellen is nog iets heel anders. Het voelt echt een beetje "onafgewerkt" als ik nu stop met uitbrengen zeg maar, zelfs al zou ik haar piaffe passage aanleren (piaffe kan ze al een paar pasjes. :+) dan nog... Het voelt niet "af".
Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo gestressed... Ja de 1e keer wel maar niet voor de jury, wel of ik mijn paard voldoende voorbereid heb om geen gewonden achter te laten (zoals Rêve die om zich heen sloeg bv. :roll: )
Maar voor de jury ben ik eigenlijk nooit nerveus, Lauren kan getuigen hoe rustig ik op stal sta te vlechten enz (voor zover iets met Rêve rustig kan. )
Lauren was meestal nerveuzer dan ik. _O- Ik zat in de losrijpiste met andere ruiters te praten tot mijn man riep van "eh schat ge hebt nog tien minuten ik zou haar even terug op pakken." _O- Ik denk dat daar misschien ook het verschil ligt.. Ik rijd niet voor een jury, dat is ook wat op bokt regelmatig discussies gaf met bv bokkers die jury zijn... Die dan zeiden "ja maar voor de proeven moeten ze zus en zo lopen".
Nee, ik heb een proces in mijn hoofd afgestemd op het paard dat ik rijd. Als dat in houdt dat ie een proef te diep, te traag, te snel loopt omdat ik denk dat dat hem of haar gaat brengen tot het punt waar ik hem wil, dan loopt ie die proef zo. Want zoals je zegt; Die jury zit daar wel, of niet, met goede zin. Denkt bij het binnen komen "wauw" of "heb je weer zon kleur gefokte ezel." en daar kan ik me echt niet druk in maken. Het enige waar ik me wél druk in maak is wanneer paarden die duidelijk kreupel lopen (niet onregelmatig he, kreupel) hoger gepunt worden... Maar vooral omdat ik dan denk "die had uitgesloten moeten zijn puur van uit dierenwelzijn."
Ik kan ook pissed off zijn bij een 1e plaats omdat ik vind dat IK niet voldoende gereden heb en dolblij met een laatste plaats omdat iets waar ik naar toe werkte tot uiting gekomen is. Juist dat "riedeltje" dat je moet afwerken in een vreemde omgeving met veel afleiding maakt toch dat een paard er net iets meer moet aan staan en jij als ruiter ook. Want zoals je zelf schrijft: als ruiter is een wedstrijd ook iets heel anders dan thuis of in de les trainen.

Verkoopwaarde is sowieso ook een hekel punt want ik heb nooit willen fokken voor verkoop dus over 6 jaar zit ik met mijn eigen kudde _O- _O- De kans is reëler dat ik een ruiter zoek die voor me rijdt als ik zelf niet meer kan tegen die tijd dan dat ik verkoop. _O- Dan moet ik echt tegen mijn man zeggen "jouw veulen". Dat ik me er geheel los van kan houden zoals nu met de hengsten in de opfok. Zodra ik het beschouw als "van mij" gaat het alleen met mij of dood van het er af. := Dus da's ook nog wel een issue met fokken. :') Manlief zei gisteren al dat we dan maar hopen dat ze hengsten blijft geven dat we hengstenhouder kunnen worden. _O- _O- Hij kent mijn "relatie" met verkopen nl. :)) En misschien kan ik het wel als ik er echt aan houd maar ik ben bang dat het me niet lukt. Nu goed, het veulen dat we nu gaan fokken is ook voor te houden. Stel dat we daarna nog eentje fokken en het loopt mis met het verkopen dan weten we dat fokmerrie het niet wordt en dan zit ik tegen die tijd terug op hetzelfde aantal paarden als nu. _O- Sam en Rêve kunnen dan fijn pensioneren in zutendaal samen (even er van uit gaande dat Sam een gezegende leeftijd mag halen) en dan hebben we Joy, degene die sowieso zou blijven en mogelijk 1tje die niet echt de bedoeling was om te houden. _O-

Ik weet eigenlijk niet of ik een ruiter ben die clinics kan aanbieden, uiteindelijk heb je daar ook naam voor nodig en tja... Die heb ik niet. Wellicht dat Joy me die wel gaat bezorgen en als Rêve dan ook e.e.a kan tonen is dat idd mooi dat je twee totaal verschillende paarden kan tonen (want als Joy wit is, is Rêve zwart kwa rijden en reacties).

petraaken schreef:
Je hebt inderdaad paarden die meer uitdaging in het werk nodig hebben om echt aan het lopen of springen gaan. Vooral tussen de springpaarden kom je vaak tegen dat ze slordig zijn op lage hindernissen en pas echt springen vanaf een 1,10 à 1,20 m.

Het zou me niet verbazen als Rêve het beter zou doen als spring/eventing paard het probleem is dat ik dan een ruiter moet vinden die mijn draak waardig vindt om naar te luisteren want daar komt het bij Rêve wel op neer. Zo lang ik er naast sta doet ze het wel met 1 oog op mij maar als ik uit het zicht verdwijn moet ze het wel blijven doen en da's een dingetje. :') Mijn man kan bv op wedstrijd alles met haar omdat ik in het zicht sta/op haar zit. :') Zodra ze denkt dat ik niet in de buurt ben is ze weer een kreng. :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:27

Hihi die neiging had Mareentje ook wel een beetje :))

Dan zag ik (als ze niet wist dat ik er was) haar een partijtje lelijk doen tegen een weidegenoot zoals ik haar helemaal niet ken :oo Als ik dan zo verbluft / geschrokken / teleurgesteld riep van "Rena.....!" kwam meteen het meest onschuldige snoetje met de oortjes er op omhoog :=

Ik denk dat de toekomst linksom of rechtsom vast wel goedkomt met je knollies en het zich vanzelf wel aan zal dienen wie het beste welke rol kan vervullen :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 15:30

Hier gaat het dus serieus met momenten van "SCHAAAAAATTTT Kom die k*t eens zeggen dat ze zich moet gedragen!!!!!" _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 21:59

Je man heeft zijn handen vol aan zijn dames op 2 en 4 benen geloof ik :D

Hoe gaat t nu met Sammeke?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 23:56

Mars schreef:
Je man heeft zijn handen vol aan zijn dames op 2 en 4 benen geloof ik :D

Hoe gaat t nu met Sammeke?

Die maakt hooisculpturen die Lauren helemaal niet naar waarde schat. >;)

En soms, soms durft Lauren zelfs eerst naar haar eigen paard te gaan ipv eerst naar hem. >;) er is dringend meer opvoeding nodig volgens Sam. :j

Op Lauren haar ietwat wanhopige ‘waarom is die zo?’
Heb ik eerlijk geantwoord ‘omdat ik die rotverwend heb en hij nu denkt dat de wereld om hem draait.’ :+

Net echt:

Afbeelding
Een paar foto’s van mijn stiefvader:
Afbeelding
Voor Rêve zijn deze beschermers te groot… :+
Dus er zit een stevig stel benen onder. _O-
Afbeelding
Afbeelding
Hij had even troost nodig. :(:) (zijn neus staat tegen me aan)

Morgen eens allemaal goed uit zoeken voor een foto spam. :+:

Eerst maar weer bellen voor een voorschrift voor beeldvorming van mijn heup want daar zit iets flink mis en fysio maakt zich ook zorgen.. :\
Ik ook gezien ik niet weet wat er nog stuk kan in díe rechterheup. Zoals ik het toen begreep was ie al zo stuk dat een prothese al niet meer echt een optie was want die moet je ook kunnen vast zetten… met de schade in het dijbeen was het risico op los komen veel groter dus hij wilde dat zo lang mogelijk uitstellen..

en het voelt wel als de accute fase van necrose en ik vrees eigenlijk van de heupkom. :\
Dan is ‘ooit’ een prothese helemaal definitief van de baan. Dat is toen al gezegd… als het ook in het bekken slaat zetten ze geen prothese meer.

Dus heb afleiding nodig. Ben huilend thuis gekomen vandaag en vrijdag is de colonscopie… on the bright side: als ze me zo ver onder duwen als beloofd is dat iig een half uur geen pijn. :+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 10-12-24 00:05, in het totaal 2 keer bewerkt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 00:01

Jeetje Kathleen toch wat heb je toch teveel problemen met je lijf. Ik volg je nog steeds hoor en geniet van je verhalen maar het gaat nogal snel dus vaak reageer ik heel erg kort of niet.aar al je filmpjes en foto's heb ik gekeken en van genoten.
Sterkte met je lijf.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 00:08

Hoop dat ik morgen gewoon zonder gezeur dat voorschrift kan gaan halen dat ik weer niet eerst een afspraak moet maken enzovoort want dan duurt het weer langer eer ik kan bellen voor de beeldvorming.

Fysio heeft vandaag veel tractie gedaan en voor nu heb ik iig weer draagbare pijn.

Zondag geraakte ik ook niet meer in de vrachtwagen na het rijden. :+ zadel vanvoor neer gelegd. Vast pakken. Linkervoet in de vrachtwagen en op trekken. :+
Zadel op pakken en weg hangen. Ietwat omslachtig maar goed. :+

Donnatella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 08:40

Geniet met volle teugen van Joy en alle liefde, vriendschap en energie die je van hem krijgt! Ik duim dat je de volgende dagen zelf toch wat goed nieuws krijgt over je lichaam én de pijn ook weer wat wegtrekt. Al besef ik maar al te goed dat het bijzonder is wat je nog allemaal doet met jouw lichaam.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 10:56

Wat heb je toch een rotlijf… Dikke knuffel.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 16:09

Wat een prachtig dier, echt een droompaard!

Jij heel veel sterkte met je gezondheid.