Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Vind het een beetje een dubbel verhaal.
Als je deze gewoon op MP zet met: niet geschikt als kinderpony maar wel als sporthaflinger ( eventing) zijn er zat die daar gewoon 4000/5000 voor betalen als hij goedgekeurd word.
Ik heb zelf echt een gruwelijke hekel aan ZE'ers dus ik zou 'm daarom nooit kopen( ben te lui voor dat deken op deken af gedoe)
Echter als het dier van je opa is zou ik toch eigenlijk gewoon zeggen dat je 'm voor een symbolisch bedrag mag krijgen? Tenzij je je opa in het bejaardenhuis nooit opzoekt natuurlijk, dat weten wij niet
Fly_high schreef:upendo schreef:Ik zou willen dat ik een opa had die mijn paard betaalde.
Echt he?of ouders, of welk familielid dan ook, zo kieskeurig ben ik ook weer niet
Fly_high schreef:upendo schreef:Ik zou willen dat ik een opa had die mijn paard betaalde.
Echt he?of ouders, of welk familielid dan ook, zo kieskeurig ben ik ook weer niet
Marigold schreef:Bedoelde de prijs wel voor haflinger. Ben soms wat een chaoot, blijkbaar denk ik haflinger en typ fjordmaf.
Fjorden lijken vaak wel duurder dan haflingers om 1 of andere reden.
Ik hoop dat je opa je het paardje gunt en je er eigen baas over wordt.
Heb je het er al eens met je opa over gehad?
Marigold schreef:Bedoelde de prijs wel voor haflinger. Ben soms wat een chaoot, blijkbaar denk ik haflinger en typ fjordmaf.
Fjorden lijken vaak wel duurder dan haflingers om 1 of andere reden.
Ik hoop dat je opa je het paardje gunt en je er eigen baas over wordt.
Heb je het er al eens met je opa over gehad?
_Tarzan schreef:Yontheke, wat zoek je? En kijk je ook op marktplaats/2ehands/ebay-kleinanzeige?