Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jokari schreef:Wahaha fantastisch. Dat wordt er zo ene die pas voor de meter overweegt om moeite te doen.
pmarena schreef:Het is gewoon een hond in paard verpakking
Wat een etterballen zeg die gasten in de wei.... met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig![]()
Inderdaad an sich wel een goede training want op een wedstrijd kan je ook mafklappers tegenkomen......
Neon schreef:Ik was al mega trots op mezelf dat ik in de weide gereden heb heb met 4 losse shi*tlanders en eenruin die soms ‘denkt’ dat hij hengst is
![]()
en jij doet ditgewoon met een echte hengst en serieuze paarden die ook nog van mening zijn dat ze ook heel wat zijn
![]()
Vind dat jullie Joy een hele toffe opleiding bieden! Beest doet het ook gewoon echt fantastisch
Ayasha schreef:pmarena schreef:Het is gewoon een hond in paard verpakking
Wat een etterballen zeg die gasten in de wei.... met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig![]()
Inderdaad an sich wel een goede training want op een wedstrijd kan je ook mafklappers tegenkomen......ze hadden het gisteren goed zitten idd.
Met Rêve werd ik op de 1e wedstrijd achtervolgt door een ongeleid projectiel met een pony en Rêve was daar niet op voorbereid.
Joy wel.Neon schreef:Ik was al mega trots op mezelf dat ik in de weide gereden heb heb met 4 losse shi*tlanders en eenruin die soms ‘denkt’ dat hij hengst is
![]()
en jij doet ditgewoon met een echte hengst en serieuze paarden die ook nog van mening zijn dat ze ook heel wat zijn
![]()
Vind dat jullie Joy een hele toffe opleiding bieden! Beest doet het ook gewoon echt fantastisch
Echte hengsten zijn ook gewoon paarden.
Sam was vooral in de war denk ik.die was een beetje als een kip zonder kop rond aan het draven.
Ayasha schreef:Joy is geen paniekerig paard hè. Dat helpt ook. Afstappen zou geen optie zijn want het doel was juist hem onder controle hebben ook in situaties die verre van ideaal zijn. Als ze een merrie voor zijn neus parkeren op wedstrijd moet hij nog steeds om te draaien zijn.
Ayasha schreef:Joy is geen paniekerig paard hè. Dat helpt ook. Afstappen zou geen optie zijn want het doel was juist hem onder controle hebben ook in situaties die verre van ideaal zijn. Als ze een merrie voor zijn neus parkeren op wedstrijd moet hij nog steeds om te draaien zijn.