Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yavanna schreef:Kijk eens, ik ben wel heeeeel lief, je bent toch niet boos op me he.. Kijk eens, ik kan dit doen.
Echt dat hoofd. Het is echt een portret.
Maar hoe krijg je dat voor elkaar om 14 kg hooinet naar haar toe te gooien, dat lukt mij echt niet.![]()
Kon niet echt ergens naar toe gezien omhoog (over de poort) te veel risico was en onder de poort geen optie.
Als ze geraakt had had ik hopelijk mijn man nog kunnen sturen om me op te komen helpen.
die twee seconden heb ik gebruikt om weer achter de poort te komen en te wachten tot ik haar vast kon pakken voor ik weer binnen ging. 
ofwel is ze jaloers ofwel heeft ze energie te veel.
Yavanna schreef:Ja misschien dan wel, maar je weegt een kleine 20 kg minder dan ik en dan vind ik het echt knap. Heb vaak moeite om een kg of 10 te tillen.
Zou het jaloezie kunnen zijn. Ze heeft wel veel karakter, die Rêve van je…
ik train sowieso meer dan gemiddeld. Alsin: functionele krachttraining. Niet om bodybuilder te worden maar om in het dagelijkse leven kracht te hebben. Vanaf 20kg begint het me moeite te kosten als het lomp gewicht is. Alles daar onder ben ik vrij makkelijk mee zeker als het maar 1 keer moet. 
buikspieren meer omdat het anders te lang duurt voor ik verzuring krijg.
alleen schuine buikspieren lichter omdat ik die niet mag over belasten met mijn heupen. Ik ben klein en compact en heb daardoor minder moeite om mijn lichaam volledig te gebruiken bij zulke dingen. Zo legde mijn turn-trainer het iig ooit uit toen ik nog veel jonger was. Korte spieren zijn makkelijker sterk te maken dan lange. Daarom zijn turners veelal ook compact in de regel. Zeker explosieve bewegingen kosten mij veel minder moeite dan iemand die groter is.
ze besloot geïrriteerd te wachten op me maar ze gedroeg zich.
kinnetje koppig naar voren maar ze gedroeg zich.
Ik ga dinsdag aan de neuroloog vragen of er een test is die gedaan kan worden… ben ook nog steeds veel sneller overprikkeld.
begin is wel erg charmant, was aant klooien met mijn beugels. Manlief zei pas nadat ik met mn kont vol voor de camera gestaan had dat ie al aan het filmen was. 

dan had ik Joy even een kwartslag gedraaid. 

pien_2010 schreef:Lekker ding. Heerlijk om te rijden. Hijmag even op je wachten voor de veiligheid na het opstappen maar dat is jeugdig enthousiasme. Komt goed.

pmarena schreef:Haha met dat dames-bipsje vol in die camera ja
Julie zijn echt een mooie combinatie, ik ben benieuwd of je binnenkort een keer met hem kan gaan lessen
Mijn beugels waren ongelijk.
en toen ik ze versteld had twijfelde ik nog. 

jokari schreef:Wat is het toch een fijn dier, die Joy.
Kathleen, jouw topic begint mijn leven te overheersen.Ik werd vannacht wakker en wist nog dat ik droomde dat ik foto’s kwam maken van jou op wedstrijd, en je ging Joy, Rêve én Paloma rijden.
waren de foto’s wel gelukt?

ze zijn niet bevrucht dus das ook goed gegaan. 
Working equitation it is.

. Als hij mijn hulpen negeert krijgt ie op een van de filmpjes wel een tik. Kwestie van niet met shot en al over de poort te klimmen.
we gaan het wel wat blijven oefenen dat ie op wedstrijd weet hoe zich te gedragen. Onder het zadel was het nieuw. Aan de hand negeert hij ze eigenlijk al als ik een keer ‘eh-eh!’ Zeg.
) was ik onder het rijden een beetje aan het kijken waar haar ‘drempel’ lag en hoe snel ze terug kwam. Ik heb eigenlijk de gehele tijd amper contact gehad. Ze reageert op de paar dingen die ik ken van 1 hands western rijden maar mijn kennis daarvan is beperkt. Wat ze niet mag is er uit peren. Op die momenten neem ik wel contact en meteen los zodra ze reageert (eigenlijk al vlak er voor. Ik vraag liever een 2e keer dan blijven hangen)
die daarna wel en daar heb ik mijn bokriem vast zodat ik stil kan zitten en rustig kan testen welke hulp ze kent maar ze is puur op stang ‘op haar kont’ gezet zo ver ik voel en dat wilde ik niet. Wel toont ze al een drietakt ipv een viertakt. Zij het nipt maar daar voel je ook de ze gewoon kracht en balans mist.
) dus dan ren ik trouw naar koning Sam om zijn dikker deken op te leggen… Hebben jullie ooit een paard een rilling weten hebben omdat het deken koud voelde? 

ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Neurologe stelde me wel gerust dat de dokter gekozen heeft voor diprivan wat blijkbaar een diepere sedatie geeft en meer controle dus ze zei dat ik er echt niks van zou mogen merken… mijn ratio denkt ‘oef’ mijn lizardbrain zegt ‘eerst zien dan geloven’ en ik huil nog steeds als ik er te lang over nadenk.
manlief heeft wel toestemming gekregen om mee te gaan naar het onderzoek omdat ik niet zelf naar huis mag rijden er na en het toch een diepere sedatie is met anesthesist enz…
(dat idee kan rust geven, dat het echt je vrije keuze is en je er wel degelijk zelf voor kiest)
) te nemen.