Oke een stevig hok kun je wel bouwen, maaar dat is niet in 1 dag weg en weer opgebouwd

Lukte dat maar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Met een heerlijk dik pak stro en genoeg hooi om een oorlog mee door te komen.

als het paard er maar kan schuilen 

runningkawa schreef:Ik zou willen dat er hier ook een verplichting kwam voor schuilstallen
Dat deze aan bepaalde eisen moeten voldoen om in het lnadschap te passen kan ik me wel voorstellen. Maar dat is wel te maken
In de zomer moet hier alles al schuilen voor de dazen, dus hier niet alleen nuttig in de winter
Wendy schreef:Maar de paarden maakt het niks uit of de stal mooi is of niet.
Onze schuilstal is ook niet bepaald een architectonisch wonder. Maar dat zie je niet vanaf de weg; er staan bomen voor

KiWiKo schreef:om aan te zien hoeft nietals het paard er maar kan schuilen
KiWiKo schreef:laat dat ou asjeblieft niet gebeuren hier in nederland, want dan komt er geen een paard meer ophet land
KiWiKo schreef:laat dat ou asjeblieft niet gebeuren hier in nederland, want dan komt er geen een paard meer ophet land
en als de stalverplichting er is, zal de bouw regels ook versoepelen
runningkawa schreef:Dan moet het toch stevig zijn
Oke een stevig hok kun je wel bouwen, maaar dat is niet in 1 dag weg en weer opgebouwd
Lukte dat maar

Nadya schreef:Whahahaaaaa, een partytent bij ons op het land. Nou, die staat niet lang, hoor, geloof me maar.![]()
![]()
katiavl schreef:Nicolletje heeft elke keer een trekker klaarstaan