Paloma, het verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: Paloma, het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:29

KiWiKo schreef:
is dat dier al gevonden dan???

Naar mijn weten niet. Ze zijn wel wezen zoeken vandaag.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:30

nogmaals een paard trapt bewust mis................

er is iets met dit dier, anders zou ze een mens niet zo toetakelen

daar zijn paarden veel te dienstbaar voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:31

vragen via pm
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-02-07 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:32

Weten jullie waar ze te vinden is dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:33

Karl66 schreef:
runningkawa schreef:
iets onhandig is erg aardig uitgedrukt Lachen
Zo onhandig dat ik eerst meende dat ze 11 of 12 was...

RK, hou je er wel rekening mee dat ze, volgens Lynn die haar gezien heeft, een wandelend lijk onder de zware pijnstillers is?

En een wandelend lijk is ook meteen niet meer lekker van boven en gedraagt zich als een kind van 11?
Nogmaals, met wat pech rijd ze volgend jaar in een auto en mag ze stemmen....
Mag ze hier ook wel wat meer richting volwassen zijn
En al helemaal stoppen met liegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:34

Juultj schreef:
Weten jullie waar ze te vinden is dan?

via pm kan je vragen stellen ivm meelezers
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-02-07 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:35

Dus elk paard dat trapt moet bij jou naar stegeman kim?

dacht dat jij ze eerst onderste boven zou schoppen en dan eens verder keek Lachen

Lotje85

Same here, ik kan net zo goed roepen dat ik geld nodig heb om die knol te redden Scheve mond . No offence trouwens, als je bedoelingen wel oprecht zijn dees_daan Knipoog

Perrokai

Zoals ik begrepen heb weet nu nog steeds niemand waar Paloma is behalve iemand die al eerder ook gelogen heeft en waar het paard nu ook niet meer staat en er dus ook totaal geen zeggenschap over heeft. Klinkt mij te vaag en word er weer blind gereden naar een adres wat die persoon niet weet maar wel weet te vinden, terwijl haar man het paard daar naartoe heeft gebracht en zij het hem niet durft te vragen.......
Als je op deze manier in de auto stapt om Paloma te gaan redden denk je dus niet goed na.....

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:36

KiWiKo schreef:

Het oorspronkelijke verhaal van trap:

Citaat:
Zaterdag heeft alison dr nieuwe paardje Paloma gekocht.
ZOndag ging ze naar Paloma toe.Ze ging haar een snoepje geven.Ergens schrok paloma van.
Draaide om.En gaf een bok in Alison dr buik.Ze kreeg geen lucht meer en kon niet omhoog komen.
Ze heeft de stal kunnen bereiken en is daarin gaan liggen.Iemand is naar haar toe gekomen.Ze
heeft dr ouders gebeld en hun de ambulance

RK, als je onder de zware pijnstillers zit, dan reageer je iets anders dan bij je volle bewustzijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:37

2 aleve's noemen sommige ook zwaar...
Je moet wel erg zwaar onder de zooi zitten wil je zo verward raken..en dan ben je niet thuis...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:39

runningkawa schreef:
Dus elk paard dat trapt moet bij jou naar stegeman kim?

dacht dat jij ze eerst onderste boven zou schoppen en dan eens verder keek Lachen

yep Haha! Haha!

er zijn redenen voor een paard om een gerichte skup uit te delen.............. imo altijd verkeerd, maar soms wel begrijpelijk Haha! Haha! Haha!

en ik persoonlijk ga altijd uit van het goede van een paard.

en het goede is dat ze gelukkig altijd bewust misskuppen, anders had ik al honderd keer het loodje gelegd Haha!

daarom ben ik ook zo bang als een paard raak schopt, dat doet een dier niet voor niks Haha! dan zijn er OF heel veel signalen gemisst of het dier is niet goed.

een foutje van het paard daargelaten, maar dat foutje valt recht te breien

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:39

Banee, ik heb al dikwijls onder de pijnstillers gezeten

enigste dat ik me raar gedraagde was: ik zien twee mammas Slapen

Liegen en bedriegen komt niet door de pillen hoor, evenmin op en af de trap lopen om dingen te roepn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:40

Lotje85 schreef:
Same here, ik kan net zo goed roepen dat ik geld nodig heb om die knol te redden Scheve mond . No offence trouwens, als je bedoelingen wel oprecht zijn dees_daan Knipoog

daarom hoeft het pas na de tijd, als er bewijs is dat ze bij Lynn is.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:44

Correct me if I'm wrong. Ik heb begrepen dat ze Paloma hebben gekocht waarbij de verkoper gelogen heeft over hoe eerlijk het paard is. Paard trapt de 1e dag dochter het ziekenhuis in, dochter bang en van streek, ouders ook, paard moet weg wordt verkocht aan handelaar (niet aan slachthuis). Tot hier toe, zeker als je niet kundig bent maar ook als je dat wel bent voor mij volkomen te begrijpen. Waarom dan deze heksenjacht op haar ?

En zeg niet dat het niet zo is, je hoeft heel niet lang te zoeken om te zien dat men al het mogelijke er aan doet dit meisje te laten bannen, te tem'en en weet ik veel wat nog meer om haar het leven zuur te maken. Ja ik weet het wel maar zal dat hier om anderen te beschermen niet vermelden......

Het is dus wel degelijk een heksenjacht....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:46

Ik ben zelf ooit in elkaar geschopt door een menage pony
Heeft nog jaren dienst gedaan dat beest Lachen

Dus nee, niet mee eens.

Kende nog een pony, sloeg bewust raak
Maar die was een paar keer verhandeld, kon niet tegen drukte
Kwan bij een rustig meisje (wat wist dat hij zo was) maar hij heeft het nooit meer gedaan.

Kawa heeft zelfs ooit geschopt, prikte hem perongeluk met de riek

Reed een paard dat elke vreemde raak uit de stal sloeg
Toch was hij niet zo verkeerd als je hem kende

Pff nog denken of ik meer schoppers ken zonder stegeman

ow paar die je aanvielen in de wei, zweep bij niets aan de hand

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:48

dees_daan schreef:
Lotje85 schreef:

daarom hoeft het pas na de tijd, als er bewijs is dat ze bij Lynn is.

Ik snap Ja Nou ik hoop voor jullie dat ze te vinden is en heelhuids bij jullie terecht komt. Dan zullen we nog wel eens zien of dit paard nog te redden is of gewoon een steekje los heeft in der hoofd. Ik zeg; Een paard doet nooit iets zonder reden en is altijd weer berijbaar/betrouwbaar/enz te krijgen door kundige mensen.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:50

runningkawa schreef:
Je moet wel erg zwaar onder de zooi zitten wil je zo verward raken..en dan ben je niet thuis...

Morfinetabletten zijn ook heel zwaar en dan zit je wel thuis. Dit is weer een oordeel in de lucht,
je weet het immers niet, want je was er niet bij maar wekt weer de indruk dat het meisje in en in slecht is.......

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:50

runningkawa schreef:
Ik ben zelf ooit in elkaar geschopt door een menage pony
Heeft nog jaren dienst gedaan dat beest Lachen

Dus nee, niet mee eens.

Kende nog een pony, sloeg bewust raak
Maar die was een paar keer verhandeld, kon niet tegen drukte
Kwan bij een rustig meisje (wat wist dat hij zo was) maar hij heeft het nooit meer gedaan.

Kawa heeft zelfs ooit geschopt, prikte hem perongeluk met de riek

Reed een paard dat elke vreemde raak uit de stal sloeg
Toch was hij niet zo verkeerd als je hem kende

Pff nog denken of ik meer schoppers ken zonder stegeman

ow paar die je aanvielen in de wei, zweep bij niets aan de hand

Mijn paardje trapt ook naar vreemden, maar ik kan er zo onder gaan liggen. En ik waarschuw ook altijd iedereen. En neej, ze zal nooit naar de slacht hoeven daarvoor, ze houdt er gewoon totaal niet van als vreemden aan der lijf zitten (bij de hoefsmid en DA is dat minder grappig maargoed)
Laatst bijgewerkt door Lotje85 op 04-02-07 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:51

het is geen heksenjacht, het gaat om het paard, het gaat alleen over Paloma, niet om haar, ALLEEN nog over Paloma, en dat ze goed terecht komt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:51

Dus morfinepillen doen je liegen? Mensen bedriegen, en vanachter papa op de trap af en op lopen verwijten roepen? aja begrijp het echt arm meisje

Ik ben precies goed bestand tegen pillen nooit zo een dingen gedaan, behalve mensen dubbel zien

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 22:53

noui ik ben er weer en heb ook wel weer wat reacties,:
ten eerste over die slager of handelaar... ik weet niet waar ze is. De handelaar die haar als eerste kocht die zei eerst naar slagerij,. Toen hiernaar gebeld werd zou hij haar ineens willen verkopen als handelspaard ipv vlees.
Toen werd gedreigd werd met slacht als we niet voor zaterdag reageerden, zei ik dat op zaterdag niet geslacht word. Toen kreeg ik gelijk en werd het ineens maandag omdat de handelaar wilde kijken of ze idd onhandelbaar was en toch tot maandag moest wachten op de slacht.

ik vermoed dus ook dat ze gewoon handel ingaat, en ook dat wil ik voorkomen. beestje is al genoeg verhuisd
Ik wil kijken of paard na rust en aandacht en regelmaat weer "normaal"te krijgen is, mocht ze echt gevaarlijk zijn, en heb je snel genoeg door, dan breng ik haar hoogspersoonlijk.
( voor sommige mensen op bokt,,, ja ik zal wel foto`s maken als bewijs voordat ineens weer wilde verhalen komen)

over mij als penny zijnde, nee, jullie kennen me niet en of je me penny wilt noemen of niet,, prima. penny`s hebben wel een hart voor dieren.

Mijn kunde of onkunde. ik rijd vanaf mijn 6e, heb stagegelopen bij een grand prix ruiter in asenray, op manege les gegeven en gewerkt in stallen, met 15e mn Nikita ingereden, Ik heb er inmiddels 3 en heb eigen stalling gehad
ja, ik heb veel paarden gekend, gereden en op stal gehad. Ik mag dan hopen dat ik er wat vanaf weet, opleiding of niet....

En over waarom paloma en niet die anmdere paarden die ook naar slacht gaan. Mij greep het verhaal aan (erg penny) en ik heb weiland, vervoer en die 700- wat eerst gevraagd werd. waarom zou ik dan niet helpen??
Idd, dit paardje heeft nu een naam en een verhaal,,, een verhaal wat ik niet normaal vind, hoe mensen met hun paard omgaan en het dier meteen de schud geven en weggooien...

mensen, oordeel over mij wat jullie willen, diegene die me steunen hartstikke bedankt, maar wat ook over mij gedacht word, zal mij niet weerhouden het niet nog eens te doen ( op betere afspraken maken na dan...)
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 04-02-07 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:53

Perrokai schreef:
runningkawa schreef:

Morfinetabletten zijn ook heel zwaar en dan zit je wel thuis. Dit is weer een oordeel in de lucht,
je weet het immers niet, want je was er niet bij maar wekt weer de indruk dat het meisje in en in slecht is.......

Vind ik haar ook... ja sorry mijn mening
Maar heb dan wel alle berichten op alle forums gelezen.

Als je zoveel morfine moet slikken dat je de weg kwijt bent lig je in het ziekenhuis, of mag je naar huis om te sterven...

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:59

Ik heb geprobeerd om te snappen wat er allemaal wordt gezegd, heb het begin gedeeltelijk meegekregen, maar mijn god, wat een heisa zeg..

Dus SL zet pony te koop. Lynn wil hem die dag ophalen (stond in topic op EA) en dan is die hele pony er niet meer als ik 't goed begrijp?

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 23:00

KiWiKo schreef:

Dat wil niet zeggen dat er niks meer met het paard te beginnen is.

Mijn pony heeft mij toen de eerste dag ook een blauw oog geslagen.
(de spuitplaats, nare ervaring gehad, dus puur angst)
Later nooit meer. Met rust en vertrouwen kun je ver komen.
Mijn pa wou hem ook gelijk wegbrengen,
maar ik kon hem gelukkig overtuigen...