Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

flyinglady

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:04

Cayenne schreef:
Dat over die auto was al veel eerder dan MissBlue opgemerkt door een andere bokker, zo'n 15 pagina's terug Haha!

Dus met de Belgische nuchterheid valt het wel mee hoorO:)

Zie je, ik kon het me al niet voorstellen. Bloos

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:05

@Teuntje ik hoop dat je snel wat vindt, dan kan er misschien duidelijkheid komen over het hele gebeuren. De dader zal inderdaad al lang vervlogen zijn.... Ik kan zo kwaad worden over dit soort dingen he, wat is hier nou voor lol aan??

Ik ben blij dat kato en Boniet niks hebben, geef ze maar een dikke knuffel van me!! En uiteraard ook voor jezelf, want je zal ook wel geschrokken zijn!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:07

Awel ja dus je moet geen individu identificeren dus waarom DNA onderzoek?
Bloedcel onderzoek lijkt me in dit geval voldoende.
Ik heb hier nog een lijst van verschillen in bloedcellen bij verschillende dieren. Als je die wilt hebben moet je pb sturen. Wel van diergeneeskunde
Laatst bijgewerkt door lesilla op 09-12-06 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:08

Ik wil me nergens mee bemoeien,
Maar je kunt pas geesten/schimmen zien als je daar aanleg voor hebt, en het is wel heel toevallig dat 2 meisjes van 15 dat allebei hebben? Denk je niet dat ze een beetje beinvloed zijn door dit hele gedoe? En je kunt er niet van uit gaan dat elke dode, een geest is. Een geest is een ziel die niet naar het 'licht' kan , die nog een doel heeft. Ik denk dat die arme boer zich door jullie verhaal omdraaid in zijn graf. Iets wat onverklaarbaar is, hoef niet meteen over de paranormale kant gegooid te worden. Daar maak je mensen alleen maar bang mee, en dan krijg je dat: dat 2 meisjes zeggen dat ze schimmen zagen?

Misschien waren het inbrekers, opzoek naar zadels en hoofdstellen? Die zich toen ergens aan verwond hebben? Er worden wel vaker bloedvegen en sporen gevonden bij inbraak.

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:10

Ik volg ook even.
Ik kan er helemaal geen eind aan knopen en ik zal er ook geen speculaties over maken Knipoog

Alleen denk ik dat een reading wel enige duidelijkheid kan geven.

flyinglady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:12

Ja, als je een topic opend met zoooooo'n vaag verhaal.
En dan ook nog de geest van de boer er bij gaat halen.
Ja, dan roep je het natuurlijk ook wel over je af,
dat je daar ook nuchtere reactie's op krijgt.

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:14

INGEMUIS schreef:
Maar je kunt pas geesten/schimmen zien als je daar aanleg voor hebt, en het is wel heel toevallig dat 2 meisjes van 15 dat allebei hebben? Denk je niet dat ze een beetje beinvloed zijn door dit hele gedoe? En je kunt er niet van uit gaan dat elke dode, een geest is. Een geest is een ziel die niet naar het 'licht' kan , die nog een doel heeft. Ik denk dat die arme boer zich door jullie verhaal omdraaid in zijn graf. Iets wat onverklaarbaar is, hoef niet meteen over de paranormale kant gegooid te worden. Daar maak je mensen alleen maar bang mee, en dan krijg je dat: dat 2 meisjes zeggen dat ze schimmen zagen?

Misschien waren het inbrekers, opzoek naar zadels en hoofdstellen? Die zich toen ergens aan verwond hebben? Er worden wel vaker bloedvegen en sporen gevonden bij inbraak.

Ehh en hoe verklaar je dan dat een heel dorp (ja een heel dorp) een overleden man heeft gezien?
De overledenen zag er erg makaber uit en was op zoek naar zijn ´auto´.
De mensen wistten nog niet dat die dood was en hebben hem wegens zijn gekke gedrag gewoon negeert.
Iemand had hem toen geholpen en om zijn auto terug te vinden en nu mag je raden wat in de kofferbak lag...

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:17

hns schreef:
INGEMUIS schreef:

Ehh en hoe verklaar je dan dat een heel dorp (ja een heel dorp) een overleden man heeft gezien?
De mensen wistten nog niet dat die dood was en hebben hem wegens zijn gekke gedrag gewoon negeert.
Iemand had hem toen geholpen en om zijn auto terug te vinden en nu mag je raden wat in de kofferbak lag...

Ehhh Wow!
Vertel het maar Tong uitsteken

flyinglady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:18

hns schreef:

ehhh, een boek van Stephen King ! Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:20

pilletjes die leuke dromen bezorgen Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:21

@ Biancaa: Ik ben wel geschrokken maar absoluut niet bang. Klinkt misschien stom, maar ik heb er geen angst van. De lol hebben ze er wel aan gehad, ze hebben hier een hoop mensen de stuipen op het lijf gejaagd.. Daar ben ik nu het meest boos om, dat ze dat leed hebben veroorzaakt.

@ Ingemuis: Het waren een jongen en een meisje van 15 jaar. Ze KONDEN niet beïnvloed zijn, want we hebben het nooit over de overleden boer gehad. Bovendien is het bloed gekomen NADAT ze de schim (zeer gedetailleerd) hebben gezien, dat was namelijk maandag al, het bloed gisteren. Het meisje herkende vanaf een foto in de kantine de boer die ze had gezien in het gangpad van een stalruimte, waarvan ze in eerste instantie niet eens wist dat hij dood was. Dat is haar later pas verteld, toen ze het verhaal aan een stalgenoot vertelde. Beïnvloed konden ze dus echt niet zijn. De jongen verzorgt mijn paarden, het meisje had haar eerste stagedag maandag, de jongen komt hier al ruime tijd, minimaal een jaar.

Het is wel erg raar dat het bloed precies netjes in de raamkozijnen zat (met weliswaar druipers de stal in en aan de buitenkant, maar de opstaande balken van de kozijnen leken netjes "ingeschilderd", zelfs een scharnier is preciesjes rood gemaakt) en aan de paarden geveegd zijn, als ze zich verwond zouden hebben. Dan zie je spetters en andere sporen. Bovendien zou je dan OOK bloedsporen op de grond moeten zien. Gezien de hoeveelheid die er in de kozijnen en in de stallen lag, zal die persoon op zijn minst doodziek het erf overgestrompeld zijn. Inbrekers zijn het dus zeer zeker niet. Dan hadden ze trouwens wel naar de zadelkamer gelopen in plaats van naar de paarden.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:22

Jeetje, het loopt nu wel erg hard van stapel hier....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:26

Nou ik ben wel heel erg benieuwd wat er uit die bloedmonsters komt....wel banketstaaf dat je daar anders voor moet betalen, denk dat je tóch wel wil weten wat er gebeurd is daar..

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:27

ja, inderdaad, al is het alleen voor de gemoedsrust..

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:29

heeeeel vreemd verhaal....
Ik ben benieuwd wat de oorzaak was.

een auto, veel bloed, een ijzeren stang, een hengst die los was, terwijl deur niet door hengst geopend kan worden. geen verwondingen bij de paarden....maar wel allemaal wat drukker. Konden de paarden het maar vertellen! misschien kan iemand de paarden "lezen"
Bloed op kozijnen, tis haast alsof er naar iemand een waarschuwing wordt gegeven, zo van: pas op wat je doet, anders weet je dat we hier ongezien binnen kunnen komen..... En heel toevallig dat de zoon van de boer een week naar turkije is, alsof ze dit weten(tja, dit zijn mijn interpretaties/gedachten)

ik blijf dit even volgen. Maandag word er duidelijk van welk "iets" het bloed afkomstig is toch?

Enneh...heeft de TR wel de vingerafdrukken genomen die in het bloed stonden? Er zal maar wel een, voor hun, bekende uitkomen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:29

Nou we wachten het af Teuntje, gelukkig dat jij het kan onderzoeken, jeetje...
Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.
Ik sta er wel van te kijken hoor dat de TR jullie niet verder wil helpen.
En dat mailtje, is dat afkomstig van iemand van Bokt?
Ik vidn dat zo vaag!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:30

Er waren toch ook foto's genomen??

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:31

vreemd.. heel vreemd..

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:33

Chiqa schreef:
Ik vidn dat zo vaag!

wat voor mailtje? ( heb niet alles gelezen, alleen van ts en deel van teuntje Bloos )

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:33

Teuntje111 schreef:
@ Biancaa: Ik ben wel geschrokken maar absoluut niet bang. Klinkt misschien stom, maar ik heb er geen angst van. De lol hebben ze er wel aan gehad, ze hebben hier een hoop mensen de stuipen op het lijf gejaagd.. Daar ben ik nu het meest boos om, dat ze dat leed hebben veroorzaakt.

@ Ingemuis: Het waren een jongen en een meisje van 15 jaar. Ze KONDEN niet beïnvloed zijn, want we hebben het nooit over de overleden boer gehad. Bovendien is het bloed gekomen NADAT ze de schim (zeer gedetailleerd) hebben gezien, dat was namelijk maandag al, het bloed gisteren. Het meisje herkende vanaf een foto in de kantine de boer die ze had gezien in het gangpad van een stalruimte, waarvan ze in eerste instantie niet eens wist dat hij dood was. Dat is haar later pas verteld, toen ze het verhaal aan een stalgenoot vertelde. Beïnvloed konden ze dus echt niet zijn. De jongen verzorgt mijn paarden, het meisje had haar eerste stagedag maandag, de jongen komt hier al ruime tijd, minimaal een jaar.

Het is wel erg raar dat het bloed precies netjes in de raamkozijnen zat (met weliswaar druipers de stal in en aan de buitenkant, maar de opstaande balken van de kozijnen leken netjes "ingeschilderd", zelfs een scharnier is preciesjes rood gemaakt) en aan de paarden geveegd zijn, als ze zich verwond zouden hebben. Dan zie je spetters en andere sporen. Bovendien zou je dan OOK bloedsporen op de grond moeten zien. Gezien de hoeveelheid die er in de kozijnen en in de stallen lag, zal die persoon op zijn minst doodziek het erf overgestrompeld zijn. Inbrekers zijn het dus zeer zeker niet. Dan hadden ze trouwens wel naar de zadelkamer gelopen in plaats van naar de paarden.

Zien ze beide vaker schimmen/geesten? Als je een geest gedailleerd ziet heb je een groot paranormaal vermogen, meestal zie je alleen witte schimmen met een gedetailleerd gezicht. Geen andere rare ding vernomen? Hoe gedragen de paarden en andere dieren zich, volgens mij kunnen dieren overledenen heel goed waarnemen?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:34

whissie schreef:
Chiqa schreef:
Ik vidn dat zo vaag!

wat voor mailtje? ( heb niet alles gelezen, alleen van ts en deel van teuntje Bloos )

nou dat staat toch ergens op page 2 ?? dat ze een mailtje kreeg over een droom van iemand die ze niet kende

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:34

Jeetje wat een verhaal. Ik hoop echt dat er uitgevonden kan worden wat er nou precies is gebeurd. Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag van de test.

Heel erg veel sterkte voor alle betrokkenen.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:38

Een heel raar verhaal, en ben zeker benieuwd wat er allemaal aan de hand is. Krijg wel de chills hier. Zit in mijn eentje thuis bij de stallen. Nagelbijten / Gniffelen Durf niet eens uit het raam te kijken. Maar geesten ? Komop zeg. Dat vind ik een béétje ver gaan hoor, heb het idee dat sommige mensen nogal aan de haal gaan met dit gedoe.

En dat van die bollen, tsjah. Daar kan ik alleen maar om lachen. Alle foto's zijn met flits gemaakt en já, als je flitst belicht die flits alles wat in de buurt is. Dus ook stofdeeltjes die rondvliegen. Óf bijv. regendruppels, als je met regen buiten een foto maakt.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:38

soms willen overledenen zich érg graag laten zien, maar niet iedereen vangt dat op nee. wellicht deze twee jongeren wel, zonder dat ze zich bewust zijn van wat ze hebben gezien.
ingemuis, daarmee wil ik zeggen dat het ook eenmalig kan zijn, ook voor ongeoefenden zoals deze twee.

nadine, teuntje... érg vervelend dat dit jullie moet overkomen!! ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen, ongeacht wie of wat de dader ook is. Ach gut

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:41

ooo, dat mailtje, ja, die is wel heel vaag.... die was van een nicht/bekende ofzo toch? die nog nooit op de stalling van haar paard was geweest en het wel heel gedetaillerd kon beschrijven oid.
oke, ben ik nu weer bij Haha!