Cayenne schreef:Dat over die auto was al veel eerder dan MissBlue opgemerkt door een andere bokker, zo'n 15 pagina's terug
Dus met de Belgische nuchterheid valt het wel mee hoorO:)
Zie je, ik kon het me al niet voorstellen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Dat over die auto was al veel eerder dan MissBlue opgemerkt door een andere bokker, zo'n 15 pagina's terug
Dus met de Belgische nuchterheid valt het wel mee hoorO:)
INGEMUIS schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien,
Maar je kunt pas geesten/schimmen zien als je daar aanleg voor hebt, en het is wel heel toevallig dat 2 meisjes van 15 dat allebei hebben? Denk je niet dat ze een beetje beinvloed zijn door dit hele gedoe? En je kunt er niet van uit gaan dat elke dode, een geest is. Een geest is een ziel die niet naar het 'licht' kan , die nog een doel heeft. Ik denk dat die arme boer zich door jullie verhaal omdraaid in zijn graf. Iets wat onverklaarbaar is, hoef niet meteen over de paranormale kant gegooid te worden. Daar maak je mensen alleen maar bang mee, en dan krijg je dat: dat 2 meisjes zeggen dat ze schimmen zagen?
Misschien waren het inbrekers, opzoek naar zadels en hoofdstellen? Die zich toen ergens aan verwond hebben? Er worden wel vaker bloedvegen en sporen gevonden bij inbraak.
hns schreef:INGEMUIS schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien,
Maar je kunt pas geesten/schimmen zien als je daar aanleg voor hebt, en het is wel heel toevallig dat 2 meisjes van 15 dat allebei hebben? Denk je niet dat ze een beetje beinvloed zijn door dit hele gedoe? En je kunt er niet van uit gaan dat elke dode, een geest is. Een geest is een ziel die niet naar het 'licht' kan , die nog een doel heeft. Ik denk dat die arme boer zich door jullie verhaal omdraaid in zijn graf. Iets wat onverklaarbaar is, hoef niet meteen over de paranormale kant gegooid te worden. Daar maak je mensen alleen maar bang mee, en dan krijg je dat: dat 2 meisjes zeggen dat ze schimmen zagen?
Misschien waren het inbrekers, opzoek naar zadels en hoofdstellen? Die zich toen ergens aan verwond hebben? Er worden wel vaker bloedvegen en sporen gevonden bij inbraak.
Ehh en hoe verklaar je dan dat een heel dorp (ja een heel dorp) een overleden man heeft gezien?
De overledenen zag er erg makaber uit en was op zoek naar zijn ´auto´.
De mensen wistten nog niet dat die dood was en hebben hem wegens zijn gekke gedrag gewoon negeert.
Iemand had hem toen geholpen en om zijn auto terug te vinden en nu mag je raden wat in de kofferbak lag...
hns schreef:Ehh en hoe verklaar je dan dat een heel dorp (ja een heel dorp) een overleden man heeft gezien?
De overledenen zag er erg makaber uit en was op zoek naar zijn ´auto´.
De mensen wistten nog niet dat die dood was en hebben hem wegens zijn gekke gedrag gewoon negeert.
Iemand had hem toen geholpen en om zijn auto terug te vinden en nu mag je raden wat in de kofferbak lag...
Chiqa schreef:En dat mailtje, is dat afkomstig van iemand van Bokt?
Ik vidn dat zo vaag!
Teuntje111 schreef:@ Biancaa: Ik ben wel geschrokken maar absoluut niet bang. Klinkt misschien stom, maar ik heb er geen angst van. De lol hebben ze er wel aan gehad, ze hebben hier een hoop mensen de stuipen op het lijf gejaagd.. Daar ben ik nu het meest boos om, dat ze dat leed hebben veroorzaakt.
@ Ingemuis: Het waren een jongen en een meisje van 15 jaar. Ze KONDEN niet beïnvloed zijn, want we hebben het nooit over de overleden boer gehad. Bovendien is het bloed gekomen NADAT ze de schim (zeer gedetailleerd) hebben gezien, dat was namelijk maandag al, het bloed gisteren. Het meisje herkende vanaf een foto in de kantine de boer die ze had gezien in het gangpad van een stalruimte, waarvan ze in eerste instantie niet eens wist dat hij dood was. Dat is haar later pas verteld, toen ze het verhaal aan een stalgenoot vertelde. Beïnvloed konden ze dus echt niet zijn. De jongen verzorgt mijn paarden, het meisje had haar eerste stagedag maandag, de jongen komt hier al ruime tijd, minimaal een jaar.
Het is wel erg raar dat het bloed precies netjes in de raamkozijnen zat (met weliswaar druipers de stal in en aan de buitenkant, maar de opstaande balken van de kozijnen leken netjes "ingeschilderd", zelfs een scharnier is preciesjes rood gemaakt) en aan de paarden geveegd zijn, als ze zich verwond zouden hebben. Dan zie je spetters en andere sporen. Bovendien zou je dan OOK bloedsporen op de grond moeten zien. Gezien de hoeveelheid die er in de kozijnen en in de stallen lag, zal die persoon op zijn minst doodziek het erf overgestrompeld zijn. Inbrekers zijn het dus zeer zeker niet. Dan hadden ze trouwens wel naar de zadelkamer gelopen in plaats van naar de paarden.
whissie schreef:Chiqa schreef:En dat mailtje, is dat afkomstig van iemand van Bokt?
Ik vidn dat zo vaag!
wat voor mailtje? ( heb niet alles gelezen, alleen van ts en deel van teuntje)