Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Debortje_ schreef:Pebbles is een welsh pony 1.32 hoog en ik ben rond de 1.60 en 49 kilo.
Booker is arabierxwelsh ongeveer het zelfde als pebbles, iets kleiner.

Ik rijd geen wedstrijden, ik spring af en toe en wil meer recreatie gaan rijden. Kan dan toch nog? In de winter rijd ik bijna alleen in het weekend omdat ik het heel druk met school heb enzoo...
cijsalover schreef:Mijn paardje is 1.39 (redelijk stevig gebouwd) en ik ben 1.73, 56 kilo ongeveer. Maar hij houdt me nog wel makkelijk.Ik rijd geen wedstrijden, ik spring af en toe en wil meer recreatie gaan rijden. Kan dan toch nog? In de winter rijd ik bijna alleen in het weekend omdat ik het heel druk met school heb enzoo...
Daarom heb ik de koop ook niet door laten gaan
cijsalover schreef:Oke, bedankt.Daarom heb ik de koop ook niet door laten gaan
superwoman schreef:cijsalover schreef:Oke, bedankt.Daarom heb ik de koop ook niet door laten gaan
Haha, je moet er wel en goedgevoel bij hebben, das heel belangrijk.
Denk wel, dat op jouw leeftijd je gewicht nog niet definitief is en je dus nog aardig kan aankomen....
Wanneer je zo'n 65 kg gaat wegen, denk ik dat het niet meer kan.Het is natuurlijk nog niet zover
Als je 1.40 bent ben je al te groot voor de meeste mini maatjes en sommige kleine maten