Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleury schreef:De anti-klit is inderdaad erg fijn!
Maar net tijdens het sprayen is wel de dop losgeschoten! Gelukkig is er maar een klein beetje uitgevallen maar die is dus veel te zwak voor het gwicht wat eraan hangt!
Maroush schreef:De bandages en longeerlijnen heb ik trouwens gemistWas dat alleen op sommige plaatsen ofzo ?
mandy_b_s schreef:ik ben vergeten te gaan, maar het nadeel hiervan lijkt me we ldat dadelijk alle mama's met kindjes die er de ballen geen verstand van hebben die spulletjes komen kopen voor het wekelijkse ritje op de manege omdat het kindje het leuk vindt en het niks kost. en dan het verheerd gaan gebruiken. ( denk aan niet kunnen bandageren, hoofd van het paard insprayen met antiklit of weetik veeel noem es wat. )
maar.. het bevalt dus wel ?
ellepel schreef:ik weet niet wat er met de liksteen van de Lidl is , maar onze twee lusten ze niet!!!!
normaal is zo'n ding zomaar weg en nu komen ze er niet eens bij.....
mandy_b_s schreef:ik ben vergeten te gaan, maar het nadeel hiervan lijkt me we ldat dadelijk alle mama's met kindjes die er de ballen geen verstand van hebben die spulletjes komen kopen voor het wekelijkse ritje op de manege omdat het kindje het leuk vindt en het niks kost. en dan het verheerd gaan gebruiken. ( denk aan niet kunnen bandageren, hoofd van het paard insprayen met antiklit of weetik veeel noem es wat. )
maar.. het bevalt dus wel ?
p.s. ; ze hebben nu motorrijd spullen in de aanbieding !
( helms, handschoenen, slot, enz. enz... )
maar dit heb ik allemaal al
Cassidy schreef:Als het uitverkocht is...
Ik denk dat inmiddels alle winkels wel de nieuwe spullen in voorraad hebben en de paardenspullen niet meer gaan krijgen.
Iemand al info wanneer de zadels komen?