Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fasel schreef:Ik vind trouwens dat het iets is voor de mensen die hier actief meeposten. Is niet vervelend bedoeld maar Botervlieg, als je alleen meeleest en niet echt actief bent dan kun je ook kiezen om niet het topic aan te klikken. Wij willen hier wel graag verder discussieren. DAt het soms wat pittig is wil niet zeggen dat het bokt onwaardig is toch?
)
smurf schreef:het zal wel aan mij liggen, mar van dat forum kan ik helemaal niets maken, ik kan er echt niets mee.
Citaat:Maar als ik je zo ontrief, zal ik het verder wel per pb vragen aan Frans en zijn antwoorden kopieren op het toic van de natuurlijk bekappers, lekker omslachtig allemaal

)

Fasel schreef:Kunnen we nu weer ontopic verder?
Verder: wat denken mensen over alleen maar ruwvoer geven en paarden die wedstrijden lopen? Krijgen die paarden dan nog steeds alleen maar ruwvoer? Zoals gezegd krijgen de mijne onbeperkt hooi. Maar in het wedstrijdseizoen wel krachtvoer erbij. ik merk dat als ik dat niet doe de paarden lustelozer worden. Wat mij op zich logisch lijkt.
Chica schreef:Even een kleine inmenging mijnerzijds
Ik zie dat er hier behoorlijk off-topic gereageert word op het moment, erg jammer want als het zo door blijft gaan is een slotje onvermijdelijk
Ik zou de off-topic reacties kunnen splitten maar het gaat hier om een topic wat al een fiks aantal pagina's heeft en het databeest krijgt met splitten dan prompt de hik dus dat wil ik hem niet aandoen
(maw, het gaat niet)
Mijn voorstel;
Graag vanaf nu weer on-topic.
Zijn er nog zaken die je niet uitgesproken vind met een (of meerdere) andere bokker/s, dit dan heel graag via PB met elkaar bepraten.
Gaat dit niet lukken en gaat het hier weer off-topic zal een slotje onvermijdelijk zijn ben ik bang
Wat denken jullie?
Lukt het om het weer vers op te pakken?
Het onderwerp en het topic zoals het ging is erg interessant voor velen, laten we het dan ook zo houden..
Antheman schreef:Geen wedstrijden voor mij, maar wel trektochten. Is redelijk te vergelijken denk ik.
Ik voer wel bij, zij het zeer matig. Nu ze nog op het gras lopen overdag, krijgen ze een Aurakoek en veel hooi.
In trektochtten tijd, krijgen ze per dag ook een koek en de nachten om gras te eten. Ik heb 2 koudbloedjes. Misschien kunnen ze wel zonder krachtvoer, maar dat durf ik niet. Zeker op langere termijn weet je niet of je een tekort van het een of ander gaat ontwikkelen. Ik voer dus geen biks, maar wel Aurakoeken.
Lielle schreef:mijn ervaring is dat mijn paarden snel uitglijden (ook zonder ijzers) als ik er geen schroeven indraai met springen/crossen. Ik vraag me dus of er NB-ers zijn die met spring- of sgw paarden te maken hebben en wat hun ervaringen zijn.