Ai jammer van je val waidida.
Boedjang hopelijk gaat het je wat!
Hier een druk weekend achter de rug, mn ouders gingen verhuizen. Ik voel m’n lijf niet meer.
Maar vandaag wel tijd gemaakt om wat leuk te doen met Illustro.
Ik had zo een bouncy dingetje gekocht met het idee dat hij er mee ging spelen maar na 2 x snorken, 10 x erop stampen was meneer al verveeld en liet hij alles toe

Verder had ik hem al amper aan het werk gezet mede dankzij vermoeden van “last van zijn tanden “ maar vandaag ook bevestiging gehad dat zijn voortand op uitvallen staat.

En dan had ik hem ook nog opgemeten en de vermoeden hier ook bevestigd.. hij was 1 cm in de hoogte gegaan. En staat de teller op 1.57cm

Voorlopig ga ik er ook geen bit meer insteken tot het wat gestabiliseerd is en ik merk dat hij geen last meer heeft.

Privé even een hoop aan mn hoofd (gehad)
) en heb wel het idee dat dat ook een positieve invloed op mn omgang met de paarden heeft. Heb laatst voor het eerst sinds mn operatie weer op een paard gezeten en ik was verbaasd over hoe weinig angst ik voelde. Ik weet dat hier in de buurt ook een sportpsycholoog zit die zich specifiek richt op angstklachten bij ruiters.
Alleen maar rennen en de eerste minuten hinneken, zo sneu... Instructrice heeft haar ook de eerste 2 lessen gepakt om de scherpste randjes eraf te halen