En tevreden over de prijs ook? Ook al is dat niet het belangrijkste is toch meegenomen. Wij gaan in ieder geval de kleine man missen. Ik hoop dat hij de overstap goed gaat maken.
Jij hebt zijn valse start weer goed gemaakt. Ik hoop dat hij het bij zijn nieuwe eigenaren net zo goed zal krijgen als bij jou
_Tarzan
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-23 19:02
Die mensen hebben ook een eigen wei en hebben nog 2 pony's dus gras in overvloed voor hem straks! Snel gegaan nog inderdaad maar beter voor Zorro
Dankjewel prompter, dat was ook het doel, om hem een eerlijke kans te geven op een mooie toekomst. Hij zal het zeker weten goed krijgen anders had ik hem niet verkocht
Wat enorm fijn dat hij zo leuk en goed terecht komt en wat snel al. Poeh ik vind het aan de ene kant heel jammer want ik zal de foto’s van hem missen maar het is belangrijker dat hij een fijn (hopelijk) forever home heeft gevonden.
Fortitude
Geplaatst: 30-07-23 07:53
Wat jammer dat hij verkocht is, maar ook weer heel fijn! Kan snel gaan dan ineens he? Alvast sterkte woensdag, ik weet hoe moeilijk het afscheid kan zijn ondanks dat je er voor 100% zelf achter staat
Ik heb er inderdaad toch veel moeite en energie in gestoken om hem zo op te knappen dus moeilijk is het zeker, daarom ook heel blij dat hij goed en blijvend terecht komt! Dat maakt weer veel goed!
Ik ga vragen of ze af en toe wat willen laten weten hoe het met hem gaat
oh wat fijn dat je een leuk vrouwtje gevonden hebt. Ik zal zijn foto's wel missen op Bokt. Heb er serieus over nagedacht maar hij zou te duur worden incl reis en castreren.