kiki1976 schreef:Goh wellicht 1 van de figuren die de oorzaak zijn waarom alles van fb af is gehaald
Exact wat ik dacht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dandelion07 schreef:Mij lijkt dat als je je paard (hoogstwaarschijnlijk) dumpt of kwijt bent en niet op komt halen je er niks meer van wilt weten. Maar ja er is hier al zoveel bizars gebeurd. Niks verbaasd mij nog.
Flubberboot schreef:Dandelion07 schreef:Mij lijkt dat als je je paard (hoogstwaarschijnlijk) dumpt of kwijt bent en niet op komt halen je er niks meer van wilt weten. Maar ja er is hier al zoveel bizars gebeurd. Niks verbaasd mij nog.
Of die eigenaar heeft hem gedumpt omdat hij lichamelijk niet goed was. TS maakt hem beter (hoeft dan niet perse met medicijnen oid), gaat hem waarschijnlijk ook in conditie brengen en over 11 maanden staat de oude eigenaar op de stoep. Dan mag hij het gezonde paard gewoon weer meenemen
truus1957 schreef:Flubberboot schreef:Ja dat ook. Maar dan heeft de originele eigenaar weer een gezond paard voor relatief weinig (revalidatie stallen zijn duurder) en TS staat met lege handen.
Jij gaat wel erg ver hoor.
_Mir schreef:Voor alle misgunners.. Als TS de intensie zou hebben het paard sowieso te houden, dan had ze het ook gewoon helemaal niet openbaar kunnen maken he.
Kimimela schreef:Chipnummer heeft wel een tijd openbaar gestaan, via facebook.
Raar geheimzinnig gedoe….
Via facebook niks over het paard, aparte besloten groep die eerst zichtbaar was en nu onvindbaar.
Vreemde bedoening. Alsof de eigenaar niet gevonden mag worden.
Maar zal wel aan mij liggen.
Kimimela schreef:Ik woon in het noorden van Duitsland. Wilde het er met mijn paardenarts over hebben of hij iets gehoord heeft van een vermist valk kleurig paard, maar er zijn zoveel gegevens weg, ook het chipnummer, dus daar hoef ik met hem niet over te beginnen helaas.
truus1957 schreef:Flubberboot schreef:Ja dat ook. Maar dan heeft de originele eigenaar weer een gezond paard voor relatief weinig (revalidatie stallen zijn duurder) en TS staat met lege handen.
Jij gaat wel erg ver hoor.
santie schreef:Kimimela schreef:Ik woon in het noorden van Duitsland. Wilde het er met mijn paardenarts over hebben of hij iets gehoord heeft van een vermist valk kleurig paard, maar er zijn zoveel gegevens weg, ook het chipnummer, dus daar hoef ik met hem niet over te beginnen helaas.
Wat een onzin, het gaat hier om een valkkleurig paard en dat is toch wel een aparte kleur. Je kan gewoon vragen of hij weet van een vermist valkkleurig paard, daar heb je verder helemaal geen gegevens voor nodig.
Er word een hoop drama gemaakt om niets...
LadyDii schreef:Kimimela schreef:Chipnummer heeft wel een tijd openbaar gestaan, via facebook.
Via facebook niks over het paard, aparte besloten groep die eerst zichtbaar was en nu onvindbaar.
Chipnummer heeft NOOIT online gestaan.
Hoe dom denk je dat ik ben?
Alles is offline gehaald op verzoek POLITIE. Heb ik overigens al 100x uitgelegd.
Dat jij het een vreemd verhaal vindt en denkt dat ik geen eigenaar wil vinden.. is jouw probleem. Ik heb er álles aan gedaan om de eigenaar te vinden, anders stond het überhaupt nooit online.
Besloten groep is voor de mensen die het graag blijven volgen, hoe het met hem gaat.
Eigenaar moet nu zelf actie ondernemen. We zijn al weer wat weken verder en nog niemand die zich heeft gemeld, lijkt mij toch niet mijn taak (meer).
LadyDii schreef:Kimimela schreef:Chipnummer heeft wel een tijd openbaar gestaan, via facebook.
Chipnummer heeft NOOIT online gestaan.
Hoe dom denk je dat ik ben?
Alles is offline gehaald op verzoek POLITIE. Heb ik overigens al 100x uitgelegd.
Dat jij het een vreemd verhaal vindt en denkt dat ik geen eigenaar wil vinden.. is jouw probleem. Ik heb er álles aan gedaan om de eigenaar te vinden, anders stond het überhaupt nooit online.
Besloten groep is voor de mensen die het graag blijven volgen, hoe het met hem gaat.
Eigenaar moet nu zelf actie ondernemen. We zijn al weer wat weken verder en nog niemand die zich heeft gemeld, lijkt mij toch niet mijn taak (meer).