Evamarie schreef:Je hebt mij via WhatsApp jou welshpony proberen te verkopen voor een belachelijk hoge prijs. Daar heb ik heel veel tijd in gestoken omdat jij geheimzinnig deed over die prijs. Dat geeft pas onrust @absque_dubio!
Daarbij is mijn doel het topic positief te houden en niet in te gaan op relberichten en vind ik het ook niet netjes van sommige om dan hier te reageren ipv via privéberichten. Bij oprechte intresse (want je weet niet of ik de pony heb laten keuren, dat stukje slaat nergens op) reageer je positief geïnteresseerd en doe je dat of privé als je merkt dat iemand niet op de negatieve berichten reageerd of je houdt gewoon je mond.
Het kostte je 6 korte appjes om bij de vp te komen, vind jij dat veel tijd? Pony is drachtig, ga ik toch niet nu een maand van te voren verkopen. Dus denk dat het met de druk van mijn kant wel meevalt. 
Daarnaast denk ik dat ik beter op de hoogte ben van de prijzen voor welsh pony’s dan dat jij het bent. Het kan dat jij vindt dat de prijs te duur is, maar dat gaf je toen niet aan.. 
Ik snap ook niet waarom je probeert mij persoonlijk aan te vallen met iets heel anders puur omdat net bericht wat ik plaats jou niet zint. Beetje moddergooien idee zo.
De vragen die gesteld worden (is je pony gekeurd, heb je recente foto van thuis) zijn geen negatieve vragen. Ik snap dan werkelijk echt niet dat je de vragen blijft ontwijken terwijl er echt genoeg bokkers oprechte interesse hadden. Jammer dat je je wederom zo opstelt..
Ineke fijn dat de verhuizing goed is gegaan! Met werk en studie kan ik me goed voorstellen dat je naar een stal kijkt waar ‘alles’ voor je geregeld wordt.