[VOLG] van onhandelbaar tot? We gaan het zien.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:43

Avalanche81 schreef:
DA is weer geweest. AB gaan we stoppen. Hechtingen zien er perfect uit, wond mooi schoon, geen wildgroei. Ze moet nog wel pijnstilling krijgen :j

Hooinet stuk. Ketting is verdwenen en uiterlijk van de voerbak ingrijpend veranderd. Verband ook niet meer zo netjes :=

Oei, dit pleegt een aanslag op je creativiteit.

Avalanche

Re: [VOLG] van onhandelbaar tot? We gaan het zien.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-22 22:45

Ik heb apporteer-les gegeven :)) dus ze heeft weer even wat om over te denken. Nieuw hooinet (die super stevige) en wortels erin verstopt. We moeten nog een week :=

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:51

Ze maakt het wel spannend, nu al! Ben benieuwd wat er morgen allemaal gebeurd is als je weer bij haar bent.

Hopelijk houdt ze het nog een week vol zonder al te veel sloopwerk.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-22 23:00

Er zijn pas 2 dagen om, dus ik vrees het ergste.

Apple moet het topic van het jongetje maar weghalen want ze vindt het veel te interessant geloof ik :))

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:06

Avalanche81 schreef:
Ik heb apporteer-les gegeven :)) dus ze heeft weer even wat om over te denken. Nieuw hooinet (die super stevige) en wortels erin verstopt. We moeten nog een week :=

Wat fijn dat de wond zo snel en goed aan het genezen gaat +:)+ een week is nog te overzien hè.
Kun je niet aan berken- of wilgenstammetjes komen? Daar kunnen ze heel mooi de bast van afpellen, is ze wel een tijdje zoet mee (en het bevat nog een natuurlijk pijnstillend stofje ook).
Ik geef die van mij vaak takken, die pelt ze helemaal kaal en deelt ze daarna met haar buurvrouw. Tenminste daar ligt de volgende ochtend alles in de stal, inclusief voeremmer :? Eigenlijk denk ik dat ze zelf niet van rommel in haar box houdt...

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-22 23:13

Hahahaha hier ligt alles altijd naast de box, ze gooit dingen naar buiten

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:17

Ik mis eigenlijk wel wat beeldmateriaal bij deze acties.
Hoe sneu ik het vind en hoe hard ik aan het duimen ben dat het goed afloopt, beschrijf je het zo vermakelijk, dat ik wel erg benieuwd ben naar het meisje d'r creativiteit.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:21

Muga schreef:
Hoe sneu ik het vind en hoe hard ik aan het duimen ben dat het goed afloopt, beschrijf je het zo vermakelijk, dat ik wel erg benieuwd ben naar het meisje d'r creativiteit.

Weet je dat wel zeker? }>

Je weet dat paarden leren door van elkaar te kopiëren en kennelijk is daar geen fysiek contact voor nodig, blijkens Het Jongetje versus Het Meisje.

}> }>

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:23

ikke schreef:
Muga schreef:

Je weet dat paarden leren door van elkaar te kopiëren en kennelijk is daar geen fysiek contact voor nodig, blijkens Het Jongetje versus Het Meisje.

}> }>

Ehm ja... Eigenlijk wel... Is het heel erg dat ik op het moment geen paard in m'n bezit heb, dus de gevolgen niet voor mij zijn? }> :+

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:34

Joya nodigt Madame uit voor een gooi zover mogelijk met allerhande spullen competitie!

:D

Ik heb ook ooit eens meegemaakt dat de voerbak van de buurvrouw ineens aan de staldeur van Joya gehangen werd. Door het buurpaard zelf weliswaar, die vond de inhoud niet zo lekker. Heeft Joya het opgegeten, en de bak vervolgens weggegooid :')

Meisjes zijn ook best erg soms.. -O- :D

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:37

Avalanche81 schreef:
Hahahaha hier ligt alles altijd naast de box, ze gooit dingen naar buiten

Familie? <<)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:41

Ik verstop ook regelmatig wortels in haar box. Ook in het hooinet maar wel zo dat ze ze redelijk makkelijk eruit kan krijgen anders is het vooral frustrerend.

Verder gooi ik weleens een handje brok of muesli op de grond tussen wat los hooi zodat ze dat kan zoeken.

Deed ik dus ook toen de mijne vorig jaar boxrust had vanwege verband. Maar zij mocht wel aan de hand uit haar box en grazen. Belangrijkste was dat het verband schoon en droog bleef.
Aangezien ik drie keer per dag kwam en een stalgenoot er tussen de middag was kwam ze er wel regelmatig uit.

Een week klinkt al beter te overzien!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-22 23:56

>;)

jullie helpen niet ;>)

even die nonsens aanmoedigen, man man........

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:01

Sorry, iets met gedeelde smart O:)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 00:03

:')

Ik denk wel dat het Jongetje en het Meisje erg goed met elkaar overweg zouden kunnen :))

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 00:08

irmaz schreef:
Avalanche81 schreef:

Wat fijn dat de wond zo snel en goed aan het genezen gaat +:)+ een week is nog te overzien hè.
Kun je niet aan berken- of wilgenstammetjes komen? Daar kunnen ze heel mooi de bast van afpellen, is ze wel een tijdje zoet mee (en het bevat nog een natuurlijk pijnstillend stofje ook).
Ik geef die van mij vaak takken, die pelt ze helemaal kaal en deelt ze daarna met haar buurvrouw. Tenminste daar ligt de volgende ochtend alles in de stal, inclusief voeremmer :? Eigenlijk denk ik dat ze zelf niet van rommel in haar box houdt...

Ik ga eens naar wilgentakken vragen idd, eens kijken of ik eraan kan komen :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:10

Ik heb een jongetje in hondenvorm en lach me geregeld een breuk om de fratsen die hij uithaalt. :')
De nét binnengekomen verpakte baaltjes hooi vd cavia's opentrekken en de gang opstrooien was ik niet zo blij mee. :+
Heel hard over de bank rennen, een sprong nemen en vervolgens onder de kerstboom doorschuiven moest ik wel weer om lachen. _O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 00:13

De gang opstrooien is leuk :') behalve als je het weer op moet ruimen :))

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:25

Ja hij vond het fantastisch.
Dat ik het hooi in mijn bed had liggen omdat er van alles aan zijn vacht bleef hangen en het hooi verder door letterlijk het hele huis verspreid werd vond ik toch echt niet grappig. :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 00:37

Hahahaha ik was pasgeleden mijn bed aan het verschonen en kwam hooi tegen in bed :))

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:47

Muga schreef:
ikke schreef:

}> }>

Ehm ja... Eigenlijk wel... Is het heel erg dat ik op het moment geen paard in m'n bezit heb, dus de gevolgen niet voor mij zijn? }> :+

Ah, dat maakt het een stuk minder risicovol :j in ieder geval voor jou. Je kunt ook geen rekening gaan houden met de hele wereld }>

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 01:27

Er zijn hier andere mensen die wel paarden hebben >;) en als het Meisje denkt dat jullie het heel grappig vinden verzint ze nog veel meer vrees ik :))

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 01:56

Zo'n voetbal is ook leuk, met brokjes.
Mel wist direct hoe het moest en zette hem de eerste keer met het gat op de grond, schudde hem leeg en smeet hem daarna de stal uit.
Maar later bedacht ze dat een beetje rustig achter een rammelbal aan lopen en her en der brokjes eten wel leuk was als afwisseling.
Of gewoon knetterhard door de stal schoppen en dan de brokjes eten.

Ik zweer het je, ze deed het puur om zichzelf wat te doen te geven _O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 02:07

Ja, ik heb wel liever niet dat ze tegen dingen schopt met een gewond been :=

Ik ben echt heel blij dat de hechtingen nog zo mooi zitten, maar ze moeten wel blijven zitten :j

En ik zie het Meisje wel in staat om daar enthousiast mee te gaan voetballen :))

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 02:11

Ja dat snap ik.. Dat heb ik nooit kunnen voorkomen. De da zei ook dat mel met drukverband niet kon gaan liggen maar dat deed ze dezelfde avond zelfs al :+ ze hebben dag in dag uit niks anders te doen hé, daar worden ze gewoon heel creatief van