Vandaag heeft ie voor het eerst beschermers omgehad. Nadat ie ermee mocht spelen vond ie dat wel prima

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Maar ik denk dat mijn hooi niet toereikend is, en dat alleen een vitamine brokje het niet recht trekt. Voor een paard dat nu in training gaat (en voor de anderen misschien ook wel) wil ik dat wel goed kunnen opvangen
Maartje_M schreef:sorry, zo was mijn reactie ook niet bedoeldMeer van: ik zou het normaal ook niet doen, maar denk dat ik nu wel moet
![]()
Ze krijgen nu vitalbix en ik geef Florian ruwvoer bij, maar dat voer ik eigenlijk maar een handje zodat ze niet alles naar binnen schrokken (Lissy eet echt zo snel als ze alleen maar brok krijgt, dat ze er koliekerig van wordt). Ik heb laatst al wel geprobeerd meer ruwvoermix te geven, maar dan laat ze het liggen, de diva![]()
Wat braaf met die beschermers!
Equifyt klinkt ook wel interessant. Ik wil wel alle 3 mijn paarden op hetzelfde voer kunnen hebben, dus moet altijd goed opletten dat mijn hb-gevoelige-dikke-Welsh pony er ook op kan
Malenka schreef:Ik zou zeggen dat hij er op die eerste foto al geweldig uitziet. Mooie conditie. Iets schraal maar veel liever dat dan te dik. Ik denk dat je hem zat voert nu en misschien zelfs op moet gaan passen dat hij van het onbeperkte kuil niet gaat vervetten.