Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
N0a schreef:Ik merk dat ik vooral veel aan het scrollen ben en filmpjes op vraag, maar niet de motivatie heb om in de auto te stappen om daadwerkelijk te gaan kijken. Omdat het elke keer tegenvalt en super bang ben om als het wel wat is weer opgelicht te worden
Helemaal nu je nog maar alleen mag gaan kijken durf ik eigenlijk niet echt goed.
StalNollie schreef:N0a schreef:Ik merk dat ik vooral veel aan het scrollen ben en filmpjes op vraag, maar niet de motivatie heb om in de auto te stappen om daadwerkelijk te gaan kijken. Omdat het elke keer tegenvalt en super bang ben om als het wel wat is weer opgelicht te worden
Helemaal nu je nog maar alleen mag gaan kijken durf ik eigenlijk niet echt goed.
Om terug te komen op filmpjes wel ofniet. Dit is dus 1 van de redene dat ik geen filmpjes meer doorstuur!
Je stuurt er een heleboel voor Jan met de korte achternaam. Ik doe het niet meer ne verkoop ze zo ook zonder filmpjes. De echte geïnteresseerde komen gewoon langs. Ik weet wat ik verkoop daar sta ik 100% achter dus ga de moeite niet meer doen om ze te versturen. ( en ja heb er vaak wel van pony's)
StalNollie schreef:N0a schreef:Ik merk dat ik vooral veel aan het scrollen ben en filmpjes op vraag, maar niet de motivatie heb om in de auto te stappen om daadwerkelijk te gaan kijken. Omdat het elke keer tegenvalt en super bang ben om als het wel wat is weer opgelicht te worden
Om terug te komen op filmpjes wel ofniet. Dit is dus 1 van de redene dat ik geen filmpjes meer doorstuur!
Je stuurt er een heleboel voor Jan met de korte achternaam. Ik doe het niet meer ne verkoop ze zo ook zonder filmpjes. De echte geïnteresseerde komen gewoon langs. Ik weet wat ik verkoop daar sta ik 100% achter dus ga de moeite niet meer doen om ze te versturen. ( en ja heb er vaak wel van pony's)
tita schreef:Ja maar ik ben bv doof en telefoneer pas sinds maandje dus wil niet echt doen
Ik ga liever voor de app
Poezebeest schreef:Ik zag op social media tips voorbij komen voor de aankoop van een paard. Ging voornamelijk om PRE paarden maar ik denk dat de tips voor alle kopers nuttig zijn. Ik weet niet of ik de tips hier zo kan delen of mag verwijzen naar de social media. Je mag me ook pb’en.
StalNollie schreef:tita schreef:Ja maar ik ben bv doof en telefoneer pas sinds maandje dus wil niet echt doen
Ik ga liever voor de app
uitzondering daargelaten als je dat deels aangeeft in een gesprek via app of marktpl( wat ik dus wel lees) dan heb ik daar uiteraard alle begrip voor en maak ik een uitzondering voor
marus veel tijd mee kwijt, juist andersom je selecteert al veel mensen. en ik ben meer tijd met appen kwijt dan telefonisch.. ben je 2 dagen mee bezig is het budget ineens niet toereikend
Poezebeest schreef:Ik zag op social media tips voorbij komen voor de aankoop van een paard. Ging voornamelijk om PRE paarden maar ik denk dat de tips voor alle kopers nuttig zijn. Ik weet niet of ik de tips hier zo kan delen of mag verwijzen naar de social media. Je mag me ook pb’en.
ivy_power89 schreef:Ik ga ook niet iedereen afbellen om alleen al naar de vraagprijs te vragen.
Momenteel is alles nader overeen te komen, of op aanvraag.
En dan stuur ik een app, en sla ik bijna achterover van de prijs....die ongemakkelijke momenten wil ik niet aan de telefoon
Marus schreef:@stalnollie
Oh zijn de prijzen nu nog hoger ???
Ik zit zelf in dubio, ik zoek nu een paard tot 5000 omdat ik er eigenlijk gewoon niet meer voorover heb.
Zoek een leuk maatje
Maar volgens mij als ik het nu zo lees mag ik wel doorsparen
Mijn wens was een fries maar dan moet ik mijn budget x 2 doen