Laura, fijn dat ze braaf was met hangen
Ga je er zelf op?Eknimcaya, wat sshhiit zeg, dat het been niet opknapt...
Knapperd Liesjjj, heel paard al zo met deken!
Haha Kimvicious, wat een uitvinding
Ik zou witte sokken doen, gek op 4kant wit! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ga je er zelf op?
Ik zou witte sokken doen, gek op 4kant wit!
En dan ook nog een top karakter
Hij gaat volgende week naar de HK, hoop dat hij erdoor komt. Dan kan ik hem voor een paar merries van mezelf mooi inzetten
Ik ga duimen dat hij het ook nog even laat zien
En toen na 3x
en nu denkt hij al mee dus baasje loopt vooruit dan loop ik mee. Baasje stopt dan stop ik ook en als ze omdraait dan moet ik een paar pasjes naar achter. Met wat heen en weer stappen voor de paddock poort stapte hij er uiteindelijk braaf doorheen! En moe dat ie was ervan
Daarna was ie echt ff geprikkeld en wat onrustig op stal. Helaas de komende dagen niet de mogelijkheid om te oefenen. Vrijdag komt hopelijk de tandarts en gaan z'n ballen eraf
Hopelijk valt het mee. Heb je nog wat gehoord Laura? Ziet er uit als een nare wond Phuddle
Kan het hem niet kwalijk nemen met dit weer. Hij was dan weer wel super braaf met het opdoen van zijn deken voor de eerste keer. Het was/is even spannend als ik de delen omhoog hou, maar eenmaal over zijn rug maakt het hem niet meer uit.
vandaag wel lekker in de sneeuw kunnen laten spelen en ze vond het helemaal te gek