Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elk uur dat die hechtingen er nog in zitten is in elk geval 1 uur erbij
.
.
Enige wat ik kan bedenken is dat De Dais (normaal altijd erg geduldig) op gegeven moment toch een achterbeentje omhoog heeft gedaan en dat hij niet op tijd weg was.
) dus dat maakt veel goed
Het was een spannend weekend voor het jongetje
) met een gat en een hechting in zijn been
. Wedstrijd maar weer afgezegd. Zo'n twee weken geleden weer eens begonnen met rijden. Wondje genas goed. De eerste week twee of drie keer gereden, stap/draf. De tweede week ook een klein buitenritje en wat galop gedaan. Proefje een paar keer geoefend en vooruit: weer aangemeld voor de wedstrijd en daar gingen we
.
. Hij was heel braaf. Losrijden vond hij wat spannend, maar toen we het proefje in gingen voelde hij eigenlijk aan als thuis. Toen was hij moe en kwam het tweede proefje nog
. Hij heeft heel veel indrukken opgedaan en vooral psychisch een vermoeiende dag gehad.

lief wachtend op de resultaten

) zowaar de eerste proef nog een winstpuntje ook
. Het doel was 'Jimmy ervaring op vreemd terrein op laten doen' dus die winstpunt komt echt als bonus

. En ja, binnen twee uur had hij dat inderdaad gesloopt

En gefeliciteerd met het bonus-winstpunt!
) en ook de besturingsmodule was op gegeven moment even niet geactiveerd. Eenmaal in de wedstrijdring was hij al snel alsof hij thuis was en vervolgens was de benzine op.
Apple schreef:Ik hoop trouwens dat toekomstige updates gewoon normale leuke updates zijn in de trant van 'buitenrit gemaakt', 'lekker gesprongen', 'voor het eerst naar het strand geweest' dat soort werk
Melyoramel schreef:Al sinds de start van je topic een trouwe lezer onder een meeleessteen. Had zin om eens terug te lezen wat je zoals hebt meegemaakt met het jongetje, vond ook nog dit stukje tekst uit oktober 2019.Apple schreef:Ik hoop trouwens dat toekomstige updates gewoon normale leuke updates zijn in de trant van 'buitenrit gemaakt', 'lekker gesprongen', 'voor het eerst naar het strand geweest' dat soort werk
Volgens mij ligt dit nog steeds in de toekomst
. Voor ons dan, in elk geval
. En normaal is het zo langzamerhand ook wel, eigenlijk
, buitenritjes, strand en springles staan vast op het programma voor het jongetje
. Volgens mij zijn er zelfs van alledrie fotootjes in dit topic te vinden
Apple schreef:@Melyoramel: klopt wat Ikke zegt, buitenritjes, strand en springles staan vast op het programma voor het jongetje
. Volgens mij zijn er zelfs van alledrie fotootjes in dit topic te vinden