En inderdaad opzoek naar een 2e pony, heb wel wat op het oog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Felien_Kyra schreef:@Nissima, wat ziet dat boomloze zadel er mooi uit, toen ik die een jaar of 8 geleden had zagen ze er echt verschrikkelijk uitZit inderdaad lekker, toen al haha. Fijn dat het zo goed is gegaan met de doelen toch wel. Onbewust probeer je er vaak toch wel mee bezig te zijn.

en longeren gaat niet omdat de hengst steeds in de longeercirkel staat. 

Ghostattack schreef:Voor zover 2018 nog duurt... Ik meld me weer!
Even voorstellen: Finn, 5 jaar, stokmaat 1.46, verder alles onbekend. Hij is voornamelijk gereden door jonge kinderen en heeft wat achterstallig onderhoud. Maar bovenal, hij is bomproof en dat zocht ik. Ik wil van hem een leuke allrounder maken
[ [url=m/4EjMsI.jpg]Afbeelding[/url] ]
en bij de tweede poging viel de balk, maar dat maakt niet uit. Ik ben hartstikke trots!

Ghostattack schreef:Voor zover 2018 nog duurt... Ik meld me weer!
Even voorstellen: Finn, 5 jaar, stokmaat 1.46, verder alles onbekend. Hij is voornamelijk gereden door jonge kinderen en heeft wat achterstallig onderhoud. Maar bovenal, hij is bomproof en dat zocht ik. Ik wil van hem een leuke allrounder maken
[ [url=m/4EjMsI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doelen 2018:
- Dressuurlessen nemen
- Spieren opbouwen!
- Achterstallig onderhoud wegwerken en hem 100% goed maken
- Buitenritten meepakken
Doelen september:- Hoefsmid!!!
- Tandarts
- Zadelmaker (evt. oktober)
- 2-3x per week longeren om spieren op te bouwen
- Grondwerk / opvoedcursus
Dus die kant op gegaan zonder hem en gebruikgemaakt van een paard van daar.. Dus nog een weekje vakantie voor Fes!
Ik zit zo bizar slecht! Snap echt niet hoe dat is gekomen in de loop van de jaren.. 

Ghostattack schreef:Doelen oktober:- Beginnen met dressuurlessen
- 1-2 keer per week longeren voor spieropbouw
- Meer vet/spier kweken
- Achterwaarts onder het zadel 'bevestigen'
We zijn weer back on track en hebben onze eerste les gereden. Het achterwaarts zijn we nog niet aan toe gekomen, omdat we nu eerst de basis (voorwaarts) goed bevestigd willen hebben. Maar toch fijn om al veel vooruitgang te merken in een relatief korte tijd! Dus alvast wat doelen die vanaf nu al gelden:

Dus maar weer even een schopje van mijn kant!

Ze hebben daar alleen een 20 x 40 binnenbaan, dus kunnen geen Z1 starten. Niet erg, want we zijn pas net weer de training aan het oppakken. Dus even een stapje terug naar het M2! 4 november was hij erg fris, met losrijden in de buitenbaan bijna alleen maar aan t bokken en rennen geweest
Eenmaal in de eerst proef begonnen we heel fijn, tot we moesten aanspringen in galop.. Weer bokken
Helaas daardoor dus een aantal lage cijfers voor het galopdeel, maar alsnog 172,5. De tweede proef was hij er gelukkig een stuk beter aan; 183!
Maar de proeven... Wauw! Ik had zó fijn gereden! En dat werd dan ook beloond met 193,5 en 190,5 en twee keer eerste

Ik ben weer helemaal happy met mijn paardje, en ik denk dat paardje zelf ook happy is!JoycexEnya schreef:Wil volgend jaar echt een poging wagen met de doelen. Maar gaan we een volg je paard in 2019 topic aanmaken?