Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ghostattack schreef:Als ik de filmpjes zie van deze stal zijn de vrouwen ook aan de kleine kant, ik zie al meer kleine pony's voorbij komen namelijk. Methode ziet er ook prima uit vind ik. Zo te zien ook ervaring met niet al te makkelijke dieren
Ghostattack schreef:Geen idee welke het was, maar de filmpjes die op hun site stonden bij 'Over ons' volgens mij! Een paard komt recht omhoog en een ander paard komt flippend aan de longeerlijn voorbij. Daarna ook beeld van dezelfde paarden verder in het traject die heel relaxed hun rondje onder het zadel lopen.
maikeltje schreef:Dit is wat ik bedoel met impulsief handelen en van de hak op de tak springen. Vanmiddag nog had TS iemand gevonden en een afspraak mee voor vanavond en nu is het weer een compleet andere aanpak.
Als je een jong dier naar de kl*te wil helpen, moet je vooral iedere week je aanpak veranderen. En het dan gek vinden dat ie gaat vluchten![]()
Ik denk dat een ervaren, bomproof paard hier nog gek van wordt met deze niet consequente en niet evenwichtige aanpak.
Furrow schreef:Snap wel dat ze iemand anders wil, als je ineens meer moet betalen dan de afgesproken prijs
JudithGigi schreef:Wat is er nou weer zo schrikbarend aan dat filmpje?
rien10 schreef:JudithGigi schreef:Wat is er nou weer zo schrikbarend aan dat filmpje?
De "wedstrijd klaar" filmpjes. En die van de wedstrijden.
Veel handenwerk van de ruiters, achterover hangen. Paarden lopen niet op eigen benen. Paarden zijn m.i. niet wedstrijd klaar.
De thuis filmpjes zijn minder erg dan de wedstrijd filmpjes.
sanne83 schreef:Dit inderdaad.Ik vind eigenlijk het hele filmpje vrij slecht, sorry![]()
Heel knullig, duidelijk geen enkele voorbereiding, beetje laten rondbokken met een zadel.
Paard ontspant niet én loopt niet netjes en gehoorzaam aan de longe, het is meer rondgeslinger. Meiden worden constant van hun plek getrokken door het paard. Spastisch achter die paarden aanrennen met de zweep.
Mijn criteria voor africhting liggen echt iets hoger