Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een plaatje zeg, heerlijke kudde zo
Verder geen problemen gelukkig, even met de vijl erover en klaar
Blijkbaar was de stal niet echt Lou proef... Daarna besloot hij er een spelletje van te maken, dus heb ik het maar zo gelaten. Ik dacht, die pak ik dan straks wel als Vlekje en Jules gedaan zijn. Dat dacht ik, tot dat ik samen met de veearts 10 minuten 'vang je shet' aan het spelen was... Leuk zo'n paddock paradise, met al die looproutes
Uiteindelijk zijn we langer bezig geweest met vangen dan met zijn tanden zelf, maar goed, we kunnen weer een jaar verder nu
Net medicatie gaan ophalen die ik 5 dagen moet geven (panacur), naast de gewone ontworming. Moet nog even navragen bij de veearts of ik de anderen ook medicatie moet geven of moet ontwormen met parmox oid...

Voorlopig houden ze zich nog bezig met de laatste gras sprietjes daar, maar ze komen ook al lekker chillen op de paddock

Haar mest was al een tijdje niet oké, dierenarts al een paar keer gebeld daarover, die vond het steeds niet nodig om langs te komen. Ook niet toen ik zand vond in haar mest mocht ik volgens hem nog 10 dagen aankijken (advies: meer op stal zetten zodat ze minder zand op kan nemen
). Heb daarop maar een andere veearts gebeld, die gelijk kwam! Ze heeft paraffine opgegeven met psyllium er doorheen en 2 pijnstillers. Vlekje voelde zich meteen een stuk beter, mest bleef nog wel wat te dun, dus ze heeft ook nog een kuurtje probiotica gekregen
Ze doet ook nog steeds lekker gek (op het filmpje had ik ze net gewassen, ze komt wel slechter door haar vacht dan voorheen, dat zie je!)
Dit filmde ik vanavond vanuit de woonkamer...
Deze zomer wil ik rustig beginnen met het beleren van Lou & wil ik het rijden met Jules stilaan terug oppakken!
gelukkig ook weer goed. Die oudjes laten je wel schrikken....
Leuk uitzicht.
leuk weer een update 
Mijn zus heeft 'm gereden en ik stapte hem uit, hij was echt flink 

Hij heeft een verstopping, maar waar het precies aan te wijten valt is nog niet duidelijk, maar het is in ieder geval niet zo goed... 
Zijn pols was ook weer normaal, dus dat zijn opzich allemaal goede tekens.

) en zijn waardes zijn weer helemaal oké! Ook vanbinnen in zijn buik was het weer in orde, darmen zitten op de juiste plek en de streng die gisteren onder te veel spanning stond was vandaag niet meer te voelen