En het resultaat mag er wezen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilayla schreef:Dat is makkelijk Druppie! Vind dat wel heel fijn als ze gewoon mee kunnen lopen. Ik loop dan ook wel graag. Lekker dat je Lars helemaal kon wassen xApple, is heerlijk met dit weer. Ik heb wassen nog niet geprobeerd, vind Jaro nog te zenuwachtig op de poetsplaats.
xApple schreef:Ilayla schreef:Dat is makkelijk Druppie! Vind dat wel heel fijn als ze gewoon mee kunnen lopen. Ik loop dan ook wel graag. Lekker dat je Lars helemaal kon wassen xApple, is heerlijk met dit weer. Ik heb wassen nog niet geprobeerd, vind Jaro nog te zenuwachtig op de poetsplaats.
Mijn vader houdt hem ook vast hoor, want hij staat niet stil ofzo. Hij vindt het ook nog echt spannend en loopt evengoed af en toe even weg enzo. Maarja dat mag, hoort erbij.
Zinzi_jewel schreef:Mijn jaarling groeit ook mega hard .
Ze scheelt niet eens zoveel met haar moeder .
Ik wil haar wel eens meten maar 160 cm zal wel halen .
[ [url=m/GbL69B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moeder zie je een stukje van op de foto .
Jaarling werd wel wat schraal op de ribben en bovenlijf . Dus toch maar merrie / veulen muesli aan t bijgeven nu deze maand . En dan over op juniorix .
Gaf haar gewoon basis plus muesli tradition heet t .
Heeft ook wat last van wormen gehad .
Edit ; op de foto lijkt ze wel dik
xZiva_ schreef:Vrijdag jack zijn manen lekker gevlochten, lekker afgespoeld en voor het eerst zijn staart moeten knippen(hij raakte de grond dus even een flink stukje er af)
[ [url=m/H8mLiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YRQ3xG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mqa3gU.jpg]Afbeelding[/url] ]