Grote mensen, kleine pony's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Re: Grote mensen, kleine pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 23:23

Als ik ze zo zie vind ik ze toch best op elkaar lijken. :P

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 07:57

gave foto carpediem!!

wat vinden jullie trouwens van mijn houding etc.. ben daar nogal onzeker over

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 08:18

Super mooie Shetters @xCarpediem

Ziet er goed uit hoor, magicmist.

The stuggles of having a small mare... How to make a selfie :') :')
Afbeelding
Kopstoot-kus
Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 08:29

LS, hoelang slaap je al slecht?
Ik slaap altijd heel erg onrustig als het volle maan is (nu dus). Maar dat duurt hooguit een week en dan is het weer beter.
Het is vooral belangrijk om je niet druk te maken over je slaaptekort (dan slaap je helemaal niet meer ) en zorg dat je overdag voldoende lichamelijke beweging hebt, zodat je ook echt moe bent. Anders even met je huisarts overleggen ;)
En succes met je wedstrijd vandaag. Komt helemaal goed +:)+

Magismist heel veel succes met verhuizen vandaag! En die onzekerheid mag weer terug in de doos op zolder. :7

CarpeDiem welkom! Wat een lieve snoetjes hebben je pony's!

Brr gisteren was inderdaad een fris, maar relaxed ritje.

Vandaag nog 28 dagen tot de klok verzet wordt *\o/* ik kijk er naar uit.

Ik ga vandaag op nieuwe-tweedehandse-auto toer met vriendlief. Ik heb verzoek aangevraagd of we in Maastricht kunnen eindigen voor de nodige shopdingen.. :* en misschien als we een beetje op tijd terug zijn nog even naar het grote verzorgpaard.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 11:19

magicmist schreef:
gave foto carpediem!!

Dankje! :)

magicmist schreef:
wat vinden jullie trouwens van mijn houding etc.. ben daar nogal onzeker over

Ik rijd zelf al ruim twee jaar niet meer en ik kan niet garanderen dat ik er na zo'n lange tijd zo netjes op zou zitten!

KittyDylan schreef:
Super mooie Shetters @xCarpediem

Dankje. :)

KittyDylan schreef:
The stuggles of having a small mare... How to make a selfie :') :')
[url=m/rxaxFe.jpg]Afbeelding[/url]
Kopstoot-kus
[url=m/hy2fZM.jpg]Afbeelding[/url]

Heeeeel herkenbaar! _O- Ze zijn wel leuk geworden!

renskep schreef:
CarpeDiem welkom! Wat een lieve snoetjes hebben je pony's!

Dankje. :)

renskep schreef:
Ik ga vandaag op nieuwe-tweedehandse-auto toer met vriendlief. Ik heb verzoek aangevraagd of we in Maastricht kunnen eindigen voor de nodige shopdingen.. :* en misschien als we een beetje op tijd terug zijn nog even naar het grote verzorgpaard.

Succes vandaag!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:50

ik doe vannacht bij lezen. ben moe..
paarden zijn verhuisd.Helaas moesten we 2x rijden, want er zat geen schot in de huurtrailer( volgende x checken) en duurde het lang! maar beiden zijn er! en staan er goed!
ik ga nu slapen, want moet nog 3 nachten werken.. en tot nu dus niet geslapen...
https://www.facebook.com/tamara.dings/v ... 110624828/

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:22

@magicmist; Slaap lekker :D Fijn dat ze lekker verhuisd zijn. Gedoe altijd toch weer hé.
@Tyrcanol; leuke foto van je pony's in de struiken :')
@LS_foto's; Veel succes vandaag! Slaaptekort kan echt killing zijn voor je lichaam. Ook geestelijk hoor. Ik weet er alles van. Misschien toch even bloed laten prikken of heb je er al een traject op zitten?

Ik was vandaag nog steeds niet beter. Ik heb er nu een bijholte-ontsteking bij. Eerst 10 dagen griep en nu dit. FAN-TAS-TISCH |( Ik ben echt zo klaar met dat stomme bed, die pijnstillers, zere neus, zeer lichaam, en me zo lamlendig voelen. En bovenal het binnen zitten maakt me echt chagrijnig. Ik ben altijd buiten, lekker met de beesten en nu kan ik al 2 weken niks.

Heb vandaag 4 uurtjes in de tuin gezeten met een fleece kleed, thee en weer wat paracetamol. Kon lekker wat vitamine D opdoen en heb m'n hengstje ff lekker geborsteld want die verhaard als een gek. Toch even eruit geweest :o Sorry voor de klaagzang.

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:36

Ik lees vanaf het begin al stilletjes mee, maar zou ik ook mee mogen kletsen? :D Ik heb een b pony, denk rond de 1.25m. :)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:52

natuurlijk welkom!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:30

magicmist schreef:
paarden zijn verhuisd.Helaas moesten we 2x rijden, want er zat geen schot in de huurtrailer( volgende x checken) en duurde het lang! maar beiden zijn er! en staan er goed!
ik ga nu slapen, want moet nog 3 nachten werken.. en tot nu dus niet geslapen...
https://www.facebook.com/tamara.dings/v ... 110624828/

Fijn dat ze verhuisd zijn! Slaap lekker. :)

xApple schreef:
Ik was vandaag nog steeds niet beter. Ik heb er nu een bijholte-ontsteking bij. Eerst 10 dagen griep en nu dit. FAN-TAS-TISCH |( Ik ben echt zo klaar met dat stomme bed, die pijnstillers, zere neus, zeer lichaam, en me zo lamlendig voelen. En bovenal het binnen zitten maakt me echt chagrijnig. Ik ben altijd buiten, lekker met de beesten en nu kan ik al 2 weken niks.

Heb vandaag 4 uurtjes in de tuin gezeten met een fleece kleed, thee en weer wat paracetamol. Kon lekker wat vitamine D opdoen en heb m'n hengstje ff lekker geborsteld want die verhaard als een gek. Toch even eruit geweest :o Sorry voor de klaagzang.

Beterschap! Bijholteontsteking is geen pretje..

JolisaJ schreef:
Ik lees vanaf het begin al stilletjes mee, maar zou ik ook mee mogen kletsen? :D Ik heb een b pony, denk rond de 1.25m. :)

Welkom!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:33

xApple beterschap zeg!
Magicmist, fijn dat ze verhuisd zijn :)
Afbeelding
Tja :+

Afbeelding
Ze doet ook aan ochtendgymnastiek met dit weer :j

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:45

Tegen beter weten in ga ik even langs de dokter maandag. Ze zal er wel niets tegen hebben maar ik kan er echt niet meer tegen. Ik wil pijnstillers/gedrogeerd worden. :+

Leuke foto's :D Wat was de reden van verhuizing als ik vragen mag?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:48

Ik heb toen ik bijholteontsteking had wel sterkere pijnstillers gekregen volgens mij, dus ik zou zeker even langs gaan! :j

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:12

Welkom jolisa!

Apple nog steeds beterschap !
Inderdaad maandag even langs de dokter gaan.

Renske en en en? In Maastricht beland? :D haha

Magic. Gelukkig zijn ze nu verhuisd. Rust maar lekker uit.

Haha leuke foto's ghost. Hier ook frisse pony's hoor.

Vandaag weer een rondje gemaakt. Het was héérlijk zonnig.

Afbeelding

Afbeelding

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:13

Ghostattack schreef:
[ [url=m/n5Zm3E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja :+

[ [url=m/nctWsk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze doet ook aan ochtendgymnastiek met dit weer :j

Die is lekker bezig, haha!

Tyrcanol schreef:
Vandaag weer een rondje gemaakt. Het was héérlijk zonnig.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Het was inderdaad heerlijk weer! Fijn dat je weer een lekkere buitenrit hebt kunnen maken.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:15

Had je een handpaardje mee Tyrcanol of lijkt dat zo?

Hier in de omgeving is vanmiddag een meisje overleden die een F-proefje reed op de manege..
Gevallen. Echt super erg.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:48

Oh echt?
Hoe is die gevallen dan?

Huh, nee. Jij doelt op de laatste foto denk ik?
Dat was terug thuis nadat ik Mick afgezadelt had haha.

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:55

Bedankt allemaal! :)

Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben Jolisa, 20 jaar en heb dus een b pony. Sammy is een ijslanderkruising waarvan de vader onbekend is, dus eigenlijk een vuilnisbakkie. :Y) Ik ken hem al vanaf dat hij een dag oud is, toen hij 9 maandjes was heb ik hem gekocht. Deze zomer word hij alweer 10, wat gaat de tijd toch snel!
Af en toe hobbel ik een rondje op hem, voor het plaatje is het niet mooi om te zien, maar hij vind het heerlijk om op pad te gaan. We zijn nog niet zolang begonnen met vrijheidsdressuur, de basis gaat nu goed. En dit jaar wil ik hem voor de kar beleren. :)

Dit zijn wij, wel van afgelopen zomer, maar de recente foto's zijn nogal modderig. :+
Afbeelding

En met z'n dikke vacht nu.
Afbeelding

KittyDylan: Haha ik snap je, selfies zijn een drama!

magicmist: Fijn dat ze verhuisd zijn!

Apple: Beterschap! Hopelijk knap je snel op! Wat erg van dat meisje zeg, het zal je dochter zijn jeetje.

Ghostattack: Ik ben echt verliefd op haar kleurtje! Zo mooi. :)

Tyrcanol: Wat een heerlijk rondje, ziet eruit als een mooie omgeving! Is dat endomondo? Dat gebruik ik ook, altijd leuk om te zien hoe ver je hebt gereden of gewandeld.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:56

Jeetje, wat heftig xApple. Ik zag het net toevallig op Facebook voorbijkomen.. Dat meisje moet wel een nare smakkerd gemaakt hebben dan.

Wat een leuke pony heb je, Jolisa! Leuk dat je ook net met vrijheidsdressuur begonnen bent, daar ben ik ook net mee begonnen met Zoë. :D

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:59

Dankje! :) Wat leuk! Wij zijn nu lekker met de basis bezig, eens kijken hoe ver we kunnen komen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:05

Ik vind het tot nu toe ontzettend leuk en Zoë gelukkig ook, maar wij doen ook lekker rustig aan en zien wel hoe ver we komen. :) Ook leuk dat je Sammy voor de wagen wilt beleren!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:06

@Tyrcanol; Ohh jaa haha dat leek zo :D

Ja hoe het precies gebeurd is weet ik niet. Is niet bekend ook nog geloof ik.

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:13

xCarpediem schreef:
Ik vind het tot nu toe ontzettend leuk en Zoë gelukkig ook, maar wij doen ook lekker rustig aan en zien wel hoe ver we komen. :) Ook leuk dat je Sammy voor de wagen wilt beleren!

Ja inderdaad, vind het ook leuk voor de afwisseling. :j Zie je dat bij Zoë ook dat ze zo haar best doet? Vind dat zo leuk om te zien dat Sam zo z'n best doet. Voor snoepjes doe je natuurlijk alles. :+

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:16

Hoi! Mag ik ook mee kletsen? :D
Had hier al eerder een berichtje geplaatst maar die had ik een beetje snel getypt en ben daarna dit topic kwijt geraakt.. :+

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:19

JolisaJ schreef:
xCarpediem schreef:

Ja inderdaad, vind het ook leuk voor de afwisseling. :j Zie je dat bij Zoë ook dat ze zo haar best doet? Vind dat zo leuk om te zien dat Sam zo z'n best doet. Voor snoepjes doe je natuurlijk alles. :+

Ja, Zoë doet echt ongelooflijk haar best en is stiekem heel erg trots als ze iets goed doet. Normaal is Zoë best lastig te motiveren want ze tut liever in de wei dan dat ze aan het werk moet, maar dit lijkt ze echt heel erg leuk te vinden. Ze wordt er ontzettend vrolijk van en is heel erg enthousiast en denkt ook echt mee. Toen ik haar voor een blok parkeerde ging mevrouw er uit zichzelf op staan en ze stond me echt aan te kijken van 'krijg ik nu geen koekje? :roll: '.

Ik ben zo blij dat ik iets gevonden heb wat we beide leuk vinden! Ik vind het dan ook heel leuk om te lezen dat Sammy het blijkbaar ook zo leuk vindt!

Blacky schreef:
Hoi! Mag ik ook mee kletsen? :D
Had hier al eerder een berichtje geplaatst maar die had ik een beetje snel getypt en ben daarna dit topic kwijt geraakt.. :+

Wat mij betreft zeker, al klets ik hier ook pas sinds gisteren mee! :P
Gezellig, welkom!