Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik kijk er naar uit.
en misschien als we een beetje op tijd terug zijn nog even naar het grote verzorgpaard. magicmist schreef:gave foto carpediem!!

magicmist schreef:wat vinden jullie trouwens van mijn houding etc.. ben daar nogal onzeker over
KittyDylan schreef:Super mooie Shetters @xCarpediem
KittyDylan schreef:The stuggles of having a small mare... How to make a selfie![]()
[url=m/rxaxFe.jpg]Afbeelding[/url]
Kopstoot-kus
[url=m/hy2fZM.jpg]Afbeelding[/url]
Ze zijn wel leuk geworden! renskep schreef:CarpeDiem welkom! Wat een lieve snoetjes hebben je pony's!

renskep schreef:Ik ga vandaag op nieuwe-tweedehandse-auto toer met vriendlief. Ik heb verzoek aangevraagd of we in Maastricht kunnen eindigen voor de nodige shopdingen..en misschien als we een beetje op tijd terug zijn nog even naar het grote verzorgpaard.
Fijn dat ze lekker verhuisd zijn. Gedoe altijd toch weer hé.
Ik ben echt zo klaar met dat stomme bed, die pijnstillers, zere neus, zeer lichaam, en me zo lamlendig voelen. En bovenal het binnen zitten maakt me echt chagrijnig. Ik ben altijd buiten, lekker met de beesten en nu kan ik al 2 weken niks.
Sorry voor de klaagzang.
Ik heb een b pony, denk rond de 1.25m.
magicmist schreef:paarden zijn verhuisd.Helaas moesten we 2x rijden, want er zat geen schot in de huurtrailer( volgende x checken) en duurde het lang! maar beiden zijn er! en staan er goed!
ik ga nu slapen, want moet nog 3 nachten werken.. en tot nu dus niet geslapen...
https://www.facebook.com/tamara.dings/v ... 110624828/
xApple schreef:Ik was vandaag nog steeds niet beter. Ik heb er nu een bijholte-ontsteking bij. Eerst 10 dagen griep en nu dit. FAN-TAS-TISCHIk ben echt zo klaar met dat stomme bed, die pijnstillers, zere neus, zeer lichaam, en me zo lamlendig voelen. En bovenal het binnen zitten maakt me echt chagrijnig. Ik ben altijd buiten, lekker met de beesten en nu kan ik al 2 weken niks.
Heb vandaag 4 uurtjes in de tuin gezeten met een fleece kleed, thee en weer wat paracetamol. Kon lekker wat vitamine D opdoen en heb m'n hengstje ff lekker geborsteld want die verhaard als een gek. Toch even eruit geweestSorry voor de klaagzang.
JolisaJ schreef:Ik lees vanaf het begin al stilletjes mee, maar zou ik ook mee mogen kletsen?Ik heb een b pony, denk rond de 1.25m.
haha
Ik ken hem al vanaf dat hij een dag oud is, toen hij 9 maandjes was heb ik hem gekocht. Deze zomer word hij alweer 10, wat gaat de tijd toch snel!

Wat leuk! Wij zijn nu lekker met de basis bezig, eens kijken hoe ver we kunnen komen.
Ook leuk dat je Sammy voor de wagen wilt beleren! xCarpediem schreef:Ik vind het tot nu toe ontzettend leuk en Zoë gelukkig ook, maar wij doen ook lekker rustig aan en zien wel hoe ver we komen.Ook leuk dat je Sammy voor de wagen wilt beleren!
Zie je dat bij Zoë ook dat ze zo haar best doet? Vind dat zo leuk om te zien dat Sam zo z'n best doet. Voor snoepjes doe je natuurlijk alles.
JolisaJ schreef:xCarpediem schreef:Ik vind het tot nu toe ontzettend leuk en Zoë gelukkig ook, maar wij doen ook lekker rustig aan en zien wel hoe ver we komen.Ook leuk dat je Sammy voor de wagen wilt beleren!
Ja inderdaad, vind het ook leuk voor de afwisseling.Zie je dat bij Zoë ook dat ze zo haar best doet? Vind dat zo leuk om te zien dat Sam zo z'n best doet. Voor snoepjes doe je natuurlijk alles.
'.Blacky schreef:Hoi! Mag ik ook mee kletsen?
Had hier al eerder een berichtje geplaatst maar die had ik een beetje snel getypt en ben daarna dit topic kwijt geraakt..