Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hevonen schreef:Wat een enorm verschil, dat zoiets in twee weken kan, bijna ongelooflijk! Fantastisch wat je doet. Heel aansprekend dier, zoals alle A-welshjes.
Na verwaarlozing tijdens een bruikleenperiode kregen wij ons merrietje zo terug:
[ [url=m/ZOKhYH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze lijkt dikker door een gigantisch dikke wintervacht, maar ze was heel mager, hoewel lang niet zo mager als bambi.
Na een half jaar (en veel seniores priores) zag ze er zo uit:
[ [url=m/Rq8nEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
(ze was hier 21 en heeft cushing, zomereczeem en IR)
Zoals je ziet, kon er nog wel eens een heel mooi diertje uitkomen.
_sharonnn schreef:_love12_ schreef:Och jeetje, nog drachtig ook!
Ik zou het veulen Double Trouble noemen (niet dat dat iets is om nu al over na te denken maar oke!
Het lijkt me zo leuk om een keer met m'n Nikon camera langs te komen om foto's te maken van dit dotje (is ook leuk voor de vooruitgang foto's) Alleen is het helaas wel ver reizen![]()
Aah die naam is al geopperd in een ander topic, mede door jou, niet echt leuk om m dan hier neer te zetten
Ibbel schreef:Wendy_Komen schreef:Cushin test is nog niet binnen. Ook geen idee hoe lang zoiets duurt. ( alle uitslagen bij mensen wel)
Cushing-test kan binnen een dag. Met 3 dagen zou je normaal gesproken de uitslag moeten hebben.
gett schreef:Ik meende dat je honingzalf gebruikte voor de wond, waar haal je dit?
Jullie zetten je volledig in voor haar, super om te lezen!