moniek21 schreef:Ik ben gisteren bij Haydn geweest, hij is vooruit gegaan. Maar ik heb toch voor 95% besloten dat hij weggaat, hij zal dit schieterige altijd houden, ik wil niet elke keer als ik erop zit ( Haydn zal toch ook hierdoor vaker gereden moeten worden dan een andere 3 jarige ) m'n volle 100% verstand en concentratie nodig moeten hebben omdat hij zo vreselijk vlug is, dat als ik bv een keer moet niezen ik niet afgeschoten ga worden, dat ik ook normaal een keer m'n jas uit zou kunnen trekken... Haydn is een paard dat naar iemand moet die er meerdere op een dag rijdt en niet zoals ik voor m'n hobby... Heb het best moeilijk met deze beslissing maar ik moet wel realistisch blijven ... 10 jaar geleden had ik er niet over na gedacht... Maar nu met m'n dochtertje en m'n werk...morgen maar even bellen met de kliniek voor een keuring, hopen dat hij goed is, en anders blijft ie en zien we wel
Jeetje Moniek wat een moeilijke beslissing. Misschien kun je er iemand voor vinden die hem nog wat langer doorrijdt en dan kijken hoe het uitpakt? Hij is nog maar net ohz en vaak gaat dat schieterige er toch een heel stuk nog vanaf.
Aan de andere kant kan ik het me voorstellen hoor. Zeker met een kindje en werk kun je je niet permitteren om iedere x in de kreukels te liggen.
Boston: Leuk paard heb je daar en mooi kleurtje. Ik zie er een beetje Akhal Theke in (zo aan het hoofd te zien) klopt dat? En een mooie tinker van CHayenne.

Mooi momentje Lindy