Selka schreef:Komt de tandarts bij jullie niet aan huis Setteli? Succes vandaag!
Ja als het moet wel, maar het scheelt me ongeveer 25 euries voorrijkosten en de faciliteiten zijn daar iets beter. Ik hoef maar een kwartiertje met de trailer.
En ze liep er vanmorgen zo braaf in! Ze doet het heel langzaam en moet haar af en toe iets bijtikken met zweepje dat ze doorgaat, maar ze stond er binnen 2 minuten op.
Later moest ik ook nog met de A-pony en de shet (beide bloedprikken voor Cushing en shet ook naar de tandarts). A-pony loopt er zo in en meestal trek ik de shet er ook zo in, maar die had vandaag andere gedachten, grrrrrr. Het is me gelukt, maar doe mij die 3-jarige maar hahaha.
Tandarts was bij beide nodig. Shet was al heeeeel lang niet geweest, maar zag er niet verkeerd uit. Beetje bijgevijld.
Phoebe was er weer hard aan toe. In de onderste kiezen een mooie boog. Is weer mooi bijgevijld. En doppen ook verwijderd. Volwassen kies was nog steeds niet door, tandarts was idd bang dat ie ook niet meer komt. Ze heeft er geen last van en anders gaan we een keer een foto maken.
@Witoto: Fijn dat het weer wat positiever is! Ik blijf voor jullie duimen!