Wauuww! Supergoed! Geen onverwachte tegenslagen meer gehad?
Dreamy
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-14 19:25
inge_romeo schreef:
Wauuww! Supergoed! Geen onverwachte tegenslagen meer gehad?
Fiëgo is een keer net na het opstappen in protest gekomen, net als bij de vorige ruiter. Echter bleef deze ruiter heel netjes zitten en was het daarna klaar!
Net ook beeldmateriaal mogen ontvangen van vandaag (ben helaas zelf op werk), en het zag er weer super uit! Netjes in de binnenbak aan het werk geweest, los! Ruiter zegt ook dat het voorwerk duidelijk te merken is en prettig is! Dus fijn om te horen!
En uiteraard komt hier ook een link naar het uiteindelijke topic van mij en Fiëgo!
aah wat super gaaf ben de hele tijd een stille meelezer geweest, en baalde best wel dat je gestopt was met updaten, maar wat ook geheel begrijpelijk is/was
Echt Respect voor je dat je dit zo op deze manier doet, met genoeg geduld en op het tempo van je paardje!
Jaaaa! Ik ga morgen even het op en afstappen "oefenen" op een ander paard (van de stal waar Fiëgo eigenlijk staat). Wil wel even voor mezelf een bevestiging dat ik dat gecontroleerd doe Zul je zien, ben ik dan weer net zo lomp dat ik met m'n voet tegen z'n kont aan kom