Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Aimee schreef:Jullie oordelen wel al zonder dat bekend is waarom het paard wedstrijdongeschikt werd.
Niet alles is pech, ook al lijkt het vaak wel zo.
Citaat:Dat is inderdaad vuil spel jury. Waarom was die niet goedgekeurd?
Trouwens een 'story of my life'
Enkele jaren terug paardje gaan kijken, was er helemaal weg van, al mijn spaarcenten bij elkaar gescharreld, voor keuring had ik geen geld meer maar de verkopers zeiden dat ie blaakte van de gezondheid. En een paar jaar later is je paard plots wedstrijdongeschikt.
Domdomdom ja maar dit keer laat ik me niet meer vangen!
Want ik tegenwoordig ook zo smerig vind is dat een paard met een verrotte rug wel gewoon door de keuring kan komen. Dan betaal je in feite voor een goed gezond paard en kan hij nog dikke arthrose hebben.
Aimee schreef:Jullie oordelen wel al zonder dat bekend is waarom het paard wedstrijdongeschikt werd.
Dees schreef:Aimee schreef:Jullie oordelen wel al zonder dat bekend is waarom het paard wedstrijdongeschikt werd.
In beide gevallen geldt: na een paar jaren gebruik mag je niet meer zeuren.
o0eefje0o schreef:http://dieren.marktplaats.nl/paarden/58 ... -ruin.html hier is mijn oog op gevallen! van de week 2e x gaan rijden en kijken!
Belsje schreef:En toch ben ik ongelooflijk boos op mijn DA ... HIJ had het moeten zien op de foto!
listiglistje schreef:Belsje schreef:En toch ben ik ongelooflijk boos op mijn DA ... HIJ had het moeten zien op de foto!
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt....helaas maar waar![]()
Citaat:eeft er hier trouwens wel eens een paard gekocht bij stal Jansen van den Hout in Haghorst? Daar kun je een paard wel twee weken op proef krijgen en dat is bijna nergens.
Belsje schreef:Ja fouten zijn menselijk, maar zelfs nu blijft hij beweren dat dat allemaal geen probleem is terwijl ik twee andere DA's plus een kliniek heb die zegt dat dat een hééééél groot probleem is. Als hij gewoon al zou toegeven dat hij daar fout was of dat het niet goed was, was ik ook al tevree.
Belsje schreef:maar alane ik had dat paard nooit gekocht als hij dat gezegd had ....