Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zou erg leuk zijn als't een bokker zou worden
Silly1972 schreef:ja zo kom je soms aan de beste paarden hoor, daarom ook mijn verzoekje hier gezet, want de paardenmensen horen toch vanalles op stal en zo kan je weer aan leuke paarden komen.
Dus als iemand wat weet, liefst al beleerd voor de wagen, 4 tot 8 jaar.
Geen hengsten, mogen pittig zijn maar betrouwbaar. En een leuke uitstraling. saskia79 schreef:mag ik mij hierbij ook melden:
vorige week m'n droompaard laten keuren, klinisch goed, röntgen goed.
ik wilde extra rug en hals foto's, totaal afgekeurd.
meerdere plaatsen kissing spines in de hals 3 chips.
moet weer op nieuw gaan zoeken.
ik zoek:
Braaf paard!!
merrie ruin
>1.68
leeftijd 4-10
niveau naar leeftijd
budget € 8.000,-
moet klinisch en röntgen gekeurd mogen worden
. MelanieB schreef:Ik zoek nu een leuk spannetje B welshjes, rond de 1.20/1.25Dus als iemand wat weet, liefst al beleerd voor de wagen, 4 tot 8 jaar.
Geen hengsten, mogen pittig zijn maar betrouwbaar. En een leuke uitstraling.
kim_1990 schreef:hoi !
ik kom me ook eens melden
ik ben ook opzoek naar een leuk paardje, ik heb maar heel weinig ''eisen'' maar ik heb dan ook een heel laag budget om uit te geven...
mijn enige eisen zijn: geen hengst, tussen de 2,5 en de 10 jaar oud ( voor het geschikte paard is 11/12 ook nog in overweging maar liever niet te oud ) en het paard moet minimaal de 1.65 halen ( mocht het paard heel stevig zijn qua bouw is 1.60 ook prima ) geen koudbloed.
verder, zoals jullie kunnen zien maken papieren mij niet uit, beleerd/onbeleerd maakt me ook niet uit. een paard wat 8/9/10 jaar is liever wel beleerd.
mijn budget is maar laag, rond de 750/800 euro tot nu toe.
heb overlegd met mijn ouders, bekend is dat ik de aanschafskosten moet betalen en mijn ouders het ''overige'' onderhoud van het paard, niet dat jullie denken dat we dus amper het geld hebben om een paard te onderhouden, hier is geen enkel probleem mee maar ik moet zelf het paard kopen en ik wil graag een reserve-potje over houden voor noodgevallen, daarom is mijn budget wat laag maar hoop dat iemand me hier toch kan helpen met een leuk paardje.
een paardje wat iets van weven/luchtzuigen doet is geen probleem, heeft uiteraard niet mijn voorkeur maar mocht dat echt een geschikt leuk paardje zijn voor mij zie ik dat door de vingers heen.