rumay schreef:Bij ons op stal moeten we de paarden zelf binnen zetten en in het weekend ook buiten, nou zijn het er maar 6 dus goed te doen, alleen we hebben er 1 draak tussen zitten als het meneer niet bevalt dan zet hij z'n nek de andere kant op en weg is ie en je houdt hem echt niet, het is zo erg geweest dat bijna niemand hem nog wil binnen zetten en zijn eigenaresse er nooit is in de middag.
Zondag waaide het hard en ik moest binnen zetten, het eerste stuk liep hij braaf mee en ik corrigeerde hem omdat hij vlak achter mij ging lopen en dat wil ik niet dus hij liep weer schuin achter me ineens zie ik hem zeer boos kijken en hij slaat zijn voorbenen naar mij uit het was net niet raak, het pad is niet heel lang maar tijdens draaien, bokken leek het wel 10 km, ik had wel zoiets ik laat niet los en bleef eigenlijk nog heel rustig, gelukkig veilig op stal gekomen, maar gister moest ik weer binnen zetten en er kwam even een flinke knoop in mijn maag, toch doorgezet en hij liep rustig mee gelukkig, daarna nog op mijn eigen paard gereden alleen had ik niet veel ontspanning in mezelf wat weer de neerwaartse spiraal voedt bah.
maarre, zo'n paard zetten ik niet meer binnen en buiten hoor, die liet ik gewoon los, eentje op laten vangen bij stal, bekijk het maar. hier vallen dalijk gewonden. en het is niet eens jouw paard!!