Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus wie weet leest ze dit) dus ik trok me eigenlijk weinig aan van wat van haar wel en niet mocht en deed gewoon of de pony van mij was en ik er alles mee mocht (buiten springen zonder zadel etc.). Ik ben er achteraf niet trots op, maar in die tijd was het voor mij echt genieten om een -soort- eigen pony te hebben.

Die dromen toch ..
(10 jaar geleden door de vorige eigenaar voor het laatst opgereden) dus eerst mijn vriendin erop 1 rondje stappen, daarna ik (zonder cap, vergeten
)
Ik dus de slappe lach op die pony, loopt sukkelig door
....
Hmm hoop niet dat Joyce dit leest , hahaha
) oh wat hebben we er vaak naast gelegen! We knipten ook altijd de manen heel lelijk kaarsrecht
En in de winter hebben we een keer geprobeerd om de eerste letter van hun namen op de kont te knippen met een nagelschaartje, wat uiteraard helemaal niet lukte in die dikke wintervacht en toen hadden ze allebei een lelijk gat op hun kont, arme beestjes! Ik heb dit tot denk ik mijn 13e gedaan (schaam schaam schaam) tot ik na een middagje 'rijden' een foto van mezelf op éen van de ponies zag, en ben daar dusdanig van geschrokken dat ik er daarna gelukkig nooit meer op ben gestapt.
En wel een capje op voor de veiligheid!!
(wist ik veel dat oranje eerste was xd) maar toen was ik echt 7 ofzo :p 
Vervolgens bij beide pony's een grote roze strik om de staart gedaan, (waren achteraf 2 hengstjes
) Want ja, het moest natuurlijk wel een ''cadeautje'' zijn voor de eigenaar.