Welke ben jij nu van de twee?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Siddieqje schreef:Ik zou ook nooit een paard kopen waarvan keuren voor koper. Ik ben niet het OCMW. Ik ga geen 2000 € betalen aan 4 afgekeurde paarden. Als de verkopern niet wil betalen voor afkeuren (wat me normaal lijkt. Als je een auto verkoopt moet die ook gekeurd worden door verkoper en dat vindt iedereen normaal) dan moet hij het maar verkopen aan iemand anders.
Siddieqje schreef:@ Ikke : hier in België dus wel. En alle bemerkingen komen op de fiche en dan bepaal je zelf nog of je hem koopt of niet. Dus als je hem niet koopt is de verkoper ook zijn geld kwijt.
Ik weet heel goed wat ik zoek. Een gezond paard. En als dat niet zo is ben ik dan ook niet verder geïnteresseerd. En dan heb ik het niet over muggenzifterij. Mijn paard heeft achteraan ook 2 bultjes waar op de foto's niets van te zien was, dus heb ik haar gewoon gekocht. Ik heb duidelijk gezegd dat ik ze enkel ging kopen als ze goedgekeurd was voor de sport, zowel dressuur als springen en daarop heeft de dierenarts advies gegeven. Moest ze nu gewoon voor recreatie zijn en ze is goedgekeurd voor recreatie maar neit voor de sport had ik ze ook gekocht. Ik zie het probleem niet. Swat, elk zijn mening. Ik koop niet als het neit bij afkeuren kosten verkoper is.
In de prijsklasse waar wij uiteindelijk in belandt zijn werd ons zelfs door de verkopers zelf (en dat dus ook bij allemaal handelsstallen) geadviseerd om klinisch, benen, rug en hals te laten keuren. Tja, gewoon fijn en eerlijk.

. 
Paard wat ik nu wss ga kopen is 1.68, mooi maatje 
!