ik ging op mijn 4e "rond hobbelen" en op mijn 5de ging ik lessen. Op mijn zevende kreeg ik een drachtige shet, en naar 1 1/2 jar is die weer verkocht.(staat nu tot mijn grote schrik in finland!! dat in 4 1/2 jaar tijd!) ik rij nog geen pony's in....
ik ken ook een mensje en die zegt dat ie op z`n 1ste al begon..... tenminste dat zegt ze..... geloof t nie echt. ik zat er op mijn 3de alleen maar op op mijn vijfde mocht ik pas draven
Lytje0horse: Er zijn veel ouders die hun kind even op het paard laten zitten, ook al zijn ze 1/2 jaar. Denk dat ze dat bedoeld.
Zelf was ik 5, begon bij een particulier die wat lesjes gaf. Vanaf mijn 7e mocht ik naar de manege, daar leerde ik ook springen. Rond mijn 8e begon ik met verzorgpony's, en toen ik 11 was kwamen de eigen paarden/pony's.
anne1300
Geplaatst: 04-07-11 13:39
ik was 6jaar en toen ik er een half jaar op zat sloot de manege en een paar maanden later zat ik er weer op xd
Ik begon toen ik 7 was, en rij nu alweer 11 jaar op Stal 't Reelaer
_Luce
Geplaatst: 04-07-11 16:35
Ik geloof vanaf dat ik een jaartje of 5 / 6 was... jeej wat voel ik me in eens oud haha!
lindi12
Geplaatst: 04-07-11 16:36
ik ben op mijn 6de op paardrijden gegaan en toen ik negen was kreeg ik een veulentje dat net was gespeend mijn tante had ook een veulen die net zo oud was dus dat kwam goed uit en nu ben ik 12 en ben hem aan het inrijden
Ik wilde al vanaf mijn 5e jaar paardrijden, maar dit mocht niet van mijn ouders. Dit hebben ze nog vrij lang volgehouden, maar op mijn 14/15e mocht ik dan eindelijk rijden!
Ik was 4 jaar oud toen ik met mijn zus mee ging mocht ik altijd uitstappen toen ik 5 was mocht ik ook lesjes gaan volgen en ben ik echt begonnen met rijden toen ik 9 was ben ik daarmee gestopt.. want ik kreeg verzorgpony's en paarden.. toen ben ik er een jaar tussenuit geweest en kreeg ik mijn lieve draveruin toen ik net 15 was hij kon nog niet echt veel toen hij bij mij kwam hij wist wat stap en draf was onder het zadel en daar hield het bij op dus die heb ik eigenlijk ook zelf doorgereden .. foto's in mijn profiel
Essie_Bokkie
Geplaatst: 09-07-11 19:27
Ik was 4 jaar toen ik op de pony´s van mijn oom mocht zitten. op mijn 5de begon ik met priveles op de manege
Ik begon met rijden toen ik net 11 was. Heb geen eigen paard/paard ingereden omdat ik bijna 13 ben en dus nog geen 2 jaar rijd.
lovetigger
Geplaatst: 09-07-11 20:26
toen ik 3 jaar was kreeg ik mijn ijgen ponytee
AngieEnKiwi
Geplaatst: 09-07-11 23:32
Ik op men 11de :p
Larikoek_
Geplaatst: 10-07-11 12:40
Ik was vijf toen ik leerde paardrijden. Ik heb van mijn vijfde tot mijn 7ende paardgereden dan ben ik op mijn elf weer begonnen en op 13 ben ik van manège veranderd, waar ik nu nog steeds rijd. Heb nog nooit een paard ingereden en heb ook nog geen eigen paardje en/of verzorgpaardje.