Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nynke1995 schreef:Hallo iedereen,
ik heb zondag een wedstrijd en ga zelf verkleed als roodkapje.
iemand idee wat ik met m'n paard kan doen? Hoe maak ik daar een boze wolf van?
Het moet ook niet te ''groot'', want hij kan zich nogal aanstellen
iemand ideeën??
Sharona95 schreef:Ik ben momenteel bezig met de muziek voor een pas de deux van aankomende zaterdag, we gaan als politie en de paarden als boefjes.
Ik heb: The A Team, Police Academy, Beverly Hills Cop en Baantjer al verwerkt, alleen zoek ik nu nog muziek voor het galop gedeelte. Hoeft niet per se politie muziek te zijn, maar wel iets wat er een beetje bij past.. Dus weet iemand toevallig een goed muziekje?
Sharona95 schreef:Ik ben momenteel bezig met de muziek voor een pas de deux van aankomende zaterdag, we gaan als politie en de paarden als boefjes.
Ik heb: The A Team, Police Academy, Beverly Hills Cop en Baantjer al verwerkt, alleen zoek ik nu nog muziek voor het galop gedeelte. Hoeft niet per se politie muziek te zijn, maar wel iets wat er een beetje bij past.. Dus weet iemand toevallig een goed muziekje?
JPitty schreef:Precies, op die manier jaimy10! Leuke sjaal/ om de nek knopen, IJzerdraad buigen tot brilletje en deze op een of andere manier aan de neusriem vastmaken. Dan ben je al een heel eind!
EN de andere pony misschien een jager van maken? Jagershoedje op, uit een oude doos van de supermarkt een geweer knippen en ergens eraan hangen...