Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:47

Liezel1 schreef:
Ik vind het wel typisch dat ze mailen dat ze wel een brief hebben ontvangen, maar dat ze die niet accepteren omdat hij niet aangetekend was.
Met die mail maken ze nl kenbaar dat ze de opzegging wél hebben ontvangen, maar gewoon vertikken hem te verwerken.
Het lijkt mij dat aangetekend opzeggen ook onredelijk bezwarend is. Zeker als je abbonement wél digitaal bent aangegaan.

Inderdaad, wat is in dit geval dan nog het nut van een aangetekende brief sturen? Niks.
als je hier een zaak van zou maken, weet ik wel zeker dat jij die wint...

Belachelijk!

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 17:33

Ook aangetekend opzeggen heeft (in mijn geval) geen nut. Gevraagd om een reactie in die brief, maar nooit meer iets van gehoord en ontvang de bladen nog steeds.
Rekening wordt ook erg nauwlettend in de gaten gehouden, dus alles wat ze afschrijven halen we gelijk terug.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:09

Onbekendqq schreef:
dames en heren van dit forum, graag wil ik jullie reactie.

Ik heb geadverteerd in Horsimo maart , maar omdat deze steeds nog niet verschenen was heb ik hun aangeschreven.

Ik wil graag weten of jullie het maart nummer al hebben ontvangen en het april nummer.

Mij zonden ze een exemplaar toe welk op heel raar dik papier was gedrukt.
Is dit bij jullie ook zo

Ik heb ook nog geen maart en april.

Maar ook in november 2009 stonden er leuke advertenties in de Horsimo.......die waren alleen allemaal verlopen toen ik hem eindelijk kreeg. En dat heb ik nu dus al een antal keer meegemaakt.
Ik weet niet of en hoeveel je moet betalen om in de Horsimo te mogen adverteren, maar als ik zie dat een advertentie al verlopen is, dan ga ik niet meer achter de leuke dingen aan.

Zo ook met evenementen die dus al voorbij waren, maar waarmee men wel adverteerde. Ik heb dat ook al eens aangegeven bij Horsimo (de vorige keer dat ik mijn bladen niet op tijd kreeg). Doen er blijkbaar niks aan.

Ik zou wel eens willen weten waarom die uitgeerij er zo lang over doet? Want die krijgt altijd de "schuld" .
Krijgt die soms niet betaald? Leverd die de bladen daarom niet?
Horsimo zou zich eens moeten inzetten om alle mensen die GEEN lid meer zijn, ook uit hun bestand te schrappen en GEEN bladen meer te sturen, zodat de betalende leden WEL tenminste hun blad in de bus vinden!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 13:41

WEER EEN NIEUWE :(

Mijn vader heeft dus Bootjournaal. Hij ontving dus afgelopen zaterdag toch weer eens een blad :P .......
en wat staat daar op een blad wat erbij gevoegd zit?!!!
Citaat:
Helaas, aan alles komt een einde. Hierbij ontvangt u de laatste Bootjournaal.

HUH? :( Ze hebben hem in September/oktober € 23,95 afgeschreven voor 12 nummers!!!
Vervolgens een week of zo terug nog eens € 39,95 (die hij uiteraard heeft laten storneren) en nu krijgt hij dus geen Bootjournaal meer :( :( .
En dat terwijl hij nog recht heeft op 6 nummers!

@onbekendqq: ik heb Paps verteld van jouw boekje op dik papier en inderdaad. Zijn Bootjournaal was dit keer op raar dik papier gedrukt. Dat klopt dus idd. Zullen ze dus ook voor de Horsimo gebruikt hebben.

Ik ben echt benieuwd of wij nog iets gaan krijgen |o

Daantjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 14:48

Hier meld zich nog een h :( rsimofan!
30-01-2009 €19,95
02-09-2009 €23,75
19-04-2010 €39,95

Heb het laatste bedrag laten storneren en blokkeren. Heb nu een mail gestuurd naar die Astrid dat ik dus 02-09-2009 al voor 2010 heb betaald waarvan €3,80 teveel en ik het laatste bedrag heb laten storneren en heb laten blokkeren en ik voor het jaar 2011 dus gewoon een acceptgiro wil ontvangen van €19,95 :Y)

Daantjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 14:51

WOW nu al reactie terug:

Onderstaand de reden dat er onterecht is geincasseerd:

Door een fout in de administratie is dit bedrag ten onrechte geincasseerd.

U kunt het laten storneren door uw bank dan heeft u het binnen 2 a 3 dagen weer op uw rekening staan, dit kan binnen 60 dagen.

Ik kan ook de financiele administratie opdracht geven om het terug te storten dan moet u rekenen op ca. 6 weken voor u het weer terug heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Volgens mij een automatisch mailtje

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 15:18

Meld me hier ook even omdat ik, o.a. n.a.v. dit topic de boel niet vertrouw. Heb er net een mail uit gedaan om op te zeggen, kijken hoe ze reageren. Ik kan niet precies terugvinden wanneer er nou voorheen is afgeschreven, alleen de laatste op 20-4 . Ben benieuwd.

engel3

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 15:58

ik heb net een brief aangetekend op de post gedaan, ik ben benieuwd of er iets gebeurd,

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:14

ik heb nog steeds niks gehoord. pppppffffff

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:21

kehdra schreef:
Liezel1 schreef:
Ik vind het wel typisch dat ze mailen dat ze wel een brief hebben ontvangen, maar dat ze die niet accepteren omdat hij niet aangetekend was.
Met die mail maken ze nl kenbaar dat ze de opzegging wél hebben ontvangen, maar gewoon vertikken hem te verwerken.
Het lijkt mij dat aangetekend opzeggen ook onredelijk bezwarend is. Zeker als je abbonement wél digitaal bent aangegaan.

Inderdaad, wat is in dit geval dan nog het nut van een aangetekende brief sturen? Niks.
als je hier een zaak van zou maken, weet ik wel zeker dat jij die wint...

Belachelijk!

ha, hetzelfde als bij mij dus. Wel de opzegging ontvangen maar er niets mee gedaan. Gelukkig is na die e-mail mijn opzegging wel verwerkt. In die e-mail heb ik trouwens meteen mijn machtiging nog even heel nadrukkelijk ingetrokken.
Alleen ik heb betaald tm september maar nu ook het maart en april nr niet ontvangen.....
mss toch maar een e-mail sturen waarin ik ze in gebreke stel?

Hoe dan ook, ik denk dat je gewoon hoe dan ook niets meer moet betalen, alles storneren omdat je zeker kan aantonen dat je hebt opgezegd.
Laatst bijgewerkt door beantsje op 27-04-10 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:22

heb ook weer een afschrijving gehad van 39,95..
meteen gestorneerd natuurlijk..
de mail werkt dus niet inderdaad,..
maar een aangetekende brief naar een postbusnummer sturen kan toch helemaal niet? want er moet iemand aanwezig zijn om te tekenen, dat is bij een postbus niet.. of ben ik nou gek? :?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:30

Bij een postbus stoppen ze een briefje in de postbus, dat er een aangetekende verzending klaarligt, die ze dan op kunnen komen halen. Het kan dus wel...Feit is alleen dat het grote bullshit is...

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 20:21

ik heb ze nog maar weer een mail gestuurd. ik ga nu dagelijks een mailtje sturen. hopelijk worden ze me dan zat !!!! grrrrrr

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 20:23

Ik heb ook van iemand gehoord (maar kan dat niet meer terugvinden) dat een fax met ontvangstbevesting dezelfde waarde heeft als een aangetekende brief. Ik heb nog steeds geen zin om aan die %&*&*$ Horsimo geld uit te geven.

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 22:33

ik heb ook al 2x per mail opgezegt maar krijg geen reactie terug. Ook niet dat ik de laatste 3 nummers niet ontvangen heb :(

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 22:41

Ik heb ze gisteren gemaild dat ik maart en april ook nog niet ontvangen heb, kreeg vandaag meteen mail terug ;)
Ook vanwege de drukkerij.......
Heb er toch mijn bedenkingen over. Eerst bij iedereen geld afschrijven, hoger bedrag en ook nog zonder dat er iedereen over bericht is en dan ook nog eens geen boekjes krijgen bij de drukkerij >;)

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 06:35

ik ga ze net zolang mailen tot dat ik wel reactie terug krijg ik ben er helemaal klaar mee zeg

JoukjeV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 06:54

Dit begint zo langzamerhand op oplichting te lijken, Opgelicht! inschakelen?

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:29

sarosxx schreef:
Ik heb ze gisteren gemaild dat ik maart en april ook nog niet ontvangen heb, kreeg vandaag meteen mail terug ;)
Ook vanwege de drukkerij.......
Heb er toch mijn bedenkingen over. Eerst bij iedereen geld afschrijven, hoger bedrag en ook nog zonder dat er iedereen over bericht is en dan ook nog eens geen boekjes krijgen bij de drukkerij >;)

na wel adres heb jij gemailt dan??
ik heb nog steeds niks terug :S

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:32

Ik heb dit topic gevonden via de zoekfunctie.
Ik ben ruim een jaar geleden verhuisd, en heb netjes een brief gestuurd waarin stond dat ik het abbonement op wilde zeggen. Het blad was in die tijd nog gratis. Nu is er zonder toestemming 40 euro afgeschreven van mijn rekening. Er stond geen telefoonnummer vermeld op de website, dus heb ik het via een email nog een keer geprobeerd. Duidelijk vermeld dat ik het abbonement maanden geleden al opgezegd heb, verhuisd ben, en mijn geld terug wil. Helaas heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Zelf kan ik via internetbankieren het geld ook niet terug laten storten (dan staat er dat er een foutmelding).

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:36

Jeetje... Horsimo lijkt mij pure oplichterij! Nu heb ik niet het hele topic doorgelezen, maar is iets als het programma radar niets voor jullie? Succes in ieder geval

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:38

JoukjeV schreef:
Dit begint zo langzamerhand op oplichting te lijken, Opgelicht! inschakelen?

Goed idee :D.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:48

elmiran, bel je bank even, die kunnen het ook telefonisch regelen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 19:15

ik heb het eindelijk via internetbankieren terug geboekt... dat lukte eerst niet (kreeg steeds een foutmelding).

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 19:24

Wel heel erg vreemd dat ze bij Horsimo toegeven dat het een fout van hun kant is maar vervolgens niet alles terug storten >;)