Kan zijn dat de volgende dan moxidectine is.
Paardje komt bij jou in ieder geval niks te kort

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karina1977 schreef:ja ik ben ook zeker beniewd .
met koud water drinken bewoog dr buik .
tijdens een dutje zag ik ook wat bewegen .
of ik zie ze tegenwoordig vliegen kan ookniet zo gek niks zo frusti als iets niet zeker weten
![]()
hier heb ik nog wat fotootjes van vandaag waar ook dr buik van de zijnkant goed te zien is .
ze mocht vandaag voor t eerst het land op ze stond al wel buiten maar nog niet echt op wei ivm mogelijke wormbesmetting .
de eerste 5 min werd ze helemaal gek toen maakte ze kennis met het witte draadje en dat heeft ze nog 3 x uitgeprobeerd voordat ze doorhad dat dat geen fijn gevoel was en ze daar beter achter kon blijven .
en wat denken jullie dragend of niet
karina1977 schreef:zo ben net terrug heb dr lekker buiten gezet .
en ben er nu achter wat het met marie is hoor .
ik liep de stal in om halster aan te doen en meteen toen ik dr aanraakte weer piepen en uithalen naar voren .
en plassen .
ik onze shethengst erbij gepakt en ja hoor ze is hartstikke hengstig dus geen veulen volgend jaar .
wel opletten dus als ze hengstig is haha want aanraken kan je zomaar een blauwe plek opleveren .
ze staat nu naast mijn hengstige merrie en ze staan echt tegen elkaar omhoog te gillen en plassen![]()
maargoed dus gelijk de uitslag van drachtigheidsonderzoek ze is niet dragend .
lautje76 schreef:Hoe is het nu met de pony met die bult op haar hoofd? Is er al bekend wat die bult is?