kyrkelover schreef:Sky_As schreef:Wat maakt dat dit vermeld moet worden?
Als je een paard verkoopt die vorige week op dressuurwedstrijd geweest is, vermeld je dat er toch ook niet bij?
Bij de verkoop van een fries/fjord/ weet ik het, wordt toch ook niet altijd het ras vermeld.
Een verkoper bepaalt toch zelf wat hij wel/niet in de advertentie zet? Dan is het toch aan de koper om door te vragen als ze iets willen weten?
Vindt het zoiets raars dat je dit moet melden.....
Als het dier vorige week op een dressuur wedstrijd gelopen heeft is dit allemaal gewoon netjes na te zoeken. Resultaten, waar het geweest is wie er gestart is etc.
Bovendien als het dier ook maar minimaal succesvol was op die dressuur wedstrijden wordt het vermeld dmv klasseringen ed. Dat het eventueel allemaal nog wat mooier wordt gemaakt dan het is, ja natuurlijk.
2e van de 2 is nog steeds 2e.
Bij deze manier van adverteren vraag ik mij af of je als niet insider van de sport de info kunt vinden.
Maar vandaar dat ik zeg dat is absoluut geen probleem, maar neem aan dat ze bij navraag over de geschiedenis dit vermeld hebben. Al ga ik er wellicht te standaard van uit dat kopers navraag doen over geschiedenis en opzoeken hoe en wat. Krijg namelijk het idee in dit topic dat de meeste dit wel volop doen. Ik zeg niet dat ze het groot in de advertentie moeten zetten, dat is heel wat anders. Maar goed zulke dingen is denk ik voor iedereen anders. Ik vind het overigens hardstikke leuke dieren,maarja ik ben dan ook bevooroordeeld want heb een grote voorliefde voor het ras
Ik zou dat wel vantevoren willen weten omdat zo'n paard misschien gewend is aan flink tempo maken en ik daar niet mee om kan gaan.Het kan natuurlijk ook zijn dat je dat juist fantastisch zou vinden!