Ayasha schreef:Idd, daarom dus ook dat ik wat zoek nu.
Nu ik kwam daar wel in 2007 ongeveer… hij had toen geen piste of niks. Dus wellicht is hij nu wel minder extreem dan toen. Met bit rijden was ook echt mishandeling in zijn ogen toen. IJzers, bit, kon niet, mocht niet, wilde hij niet zien.
Als hij academisch werkt zal hij nu toch ook met bit werken lijkt me. Ik heb wel delen mee genomen, Rêve heeft leren trailer laden zoals Jossy het toen ook deed en wil ik wat meer te zeggen hebben knoop ik liever een touwhalster er rond dan een hoofdstel.
Dus heb ook van hel echt wel dingen mee genomen maar wil niet meer terug.
Pretty was hard maar Rêve maakt hem dood vrees ik.
Pretty kon overal doorheen maar viel niet aan zoals Rêve wel kan doen….Pretty trapte wel wat Rêve dan weer minder doet. Maar als je dat zelfde met Rêve wil proberen kan je best maken dat ze niet aan je kan.
![]()
Dus dat wil ik echt niet met haar doen want ik heb nu een soort van werkende relatie met haar.
Ook al denk ik dat ze het expres doet:
[ Afbeelding ]
Niet om je topic over te nemen, maar van mij mag je Reve zijn gang laten gaan met jossy

Ik heb een paard van hem gehad waar hij mee gewerkt heeft voor zijn nh periode. En hij mag nog veel paarden “fluisteren”, die schade maakt hij nooit meer goed.
Maar wat heb je Reve nu weer aangedaan dat ze dat gedaan heeft