Everwind schreef:dierenfan schreef:Noem het een dwaling...ik geloof absoluut niet dat BIJ12 onpartijdig is en dat alle wolven hier in Nederland en België 100% wolf zijn geloof ik net zo min. Als dat zo is hadden ze dat al lang meerdere malen bewezen. Ze brengen dat echter niet openbaar en doen alles er aan om dat ook niet te doen. Als het allemaal zuiver is dan kun je zoiets tegenwoordig zo simpel bewijzen.
Waarom moet men tegenwoordig van elk waanidee bewijzen dat het niet zo is?Het bewijs dat het wél zo is, ligt ook niet voor het oprapen zo te zien.
Gek he als er zo ontzettend moeilijk aan DNA te komen is plus de kosten die men dan zelf moet dragen EN een instituut vinden die wel eerlijke uitslag wil geven richting particulieren. Waarom moet het op deze manier terwijl BIJ12 al heel lang duidelijkheid kan geven maar dat gewoon weigert. Ik vind het pas kortzichtig om er maar gewoon vanuit te gaan dat wolven met afwijkend gedrag 100% wolf zijn omdat voorstanders dat zeggen zonder bewijs te leveren.
Er wordt zeker veel aan de wolf verdiend door natuur organisaties. De lezingen, de wandeltochten en 'survivals' en nu ook de aanstaande opleiding tot wolf kenner. 5 dagen les 1250 euro...
Het bewijs dat het wél zo is, ligt ook niet voor het oprapen zo te zien.