Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
-Namiro- schreef:Daar had ik nog niet over nagedacht.. Callas.. dat is dan een groter ding dan de scopie zelf.
Hopelijk is het niet nodig en was het indd maar een onschuldig iets!
En zo’n man als Erwin herken ik en heb ik hier ook.. al het grote werk is leuk en interessant maar de details cq de afwerking.. mwah! Die slaat hij over om aan een volgend project te beginnen..
fardoe schreef:Leuk filmpje weer Monique en de klok , ik kan niet anders zeggen dan prachtig en dat ik jaloers ben
Muga schreef:Wat een gave sleutels en wat een geweldig idee!! Heel mooi!
En die handige Harry zou ik wel eens een tijdje willen lenen, wat kan jouw man veel!
fardoe schreef:Leuk filmpje weer Monique. Vooral de antieke oude spullen. Had wel een iets langer item mogen zijn wat mij betreft. Ja, dat is het nadeel van dieren hebben , de zorgen en het verdriet dat je er van kan hebben. Maar de liefde en de gezelligheid en het plezier die dieren brengen is voor mij heel veel waard.
Cera_D schreef:Wat fijn dat het goed lijkt te gaan met Poupette![]()
En heerlijk filmpje weer! Lekker divers![]()
Prachtig dorpje ook waar jullie doorheen rijden, krijg ik meteen een vakantie gevoel van
JudithO schreef:Leuk filmpje inderdaad! En Yoda ziet er inderdaad bizar goed uit. Heerlijk dier!
Ik snap je zorgen om Xerox. Hij was ook niet de jongste meer toch?
fardoe schreef:Rechtsvoor loopt ze met hoefschoenen duidelijk kort. Zonder vind ik het er meer ontspannen uitzien. Daarbij moet ik eerlijk zeggen dat ik echt slecht ben in het kunnen zien van kreupelheid. Als je voelt dat ze onregelmatig loopt Monique dan is dat ook zo, je kunt je gevoel daarin gewoon volgen.
Laatst heb ik een onderzoek gelezen waarin werd gekeken hoe de hoefbeweging was op ijzers, met hoefschoenen of kunstof beslag. De hoef met de hoefschoen stond meteen stil bij contact met de grond. Ik weet helaas niet meer waar ik het onderzoek heb gelezen op internet anders had ik de link gedeeld.
Het kan wel verklaren dat wanneer Callas nog gevoelig is op haar hoeven dit door de hoefschoen versterkt word.