Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:denisesilver schreef:Ja, maar jij zeurt ook niet als het niet verkoopt
Dat klopt inderdaad. Hou altijd rekening met paarden sparen.
Komen overigens wel leuke koopjes voorbij doordat ze echt weg moetendie fok ik er bij op!
denisesilver schreef:Na de operatie van mijn pony, denk ik in het vervolg wel vier keer na voordat ik er een weer onder het mes doe. 6k lichter en na een jaar moesten we hem helaas als nog laten gaan. Ik mocht destijds in twee delen betalen, achteraf snap ik dat niet zo goed, als het bij de deurwaarders komt, kan het wel in meerdere termijnen. Maar goed, ik kon het gelukkig net betalen. Heb ook wel een achterban die kan bijschieten, maar dat heeft niet mijn voorkeur.
Sky_As schreef:Dat zal voor iedereen verschillend zijn denk ik.
Ik sta er vrij nuchter in, dingen als koliek operatie doe ik niet aan.
Een andere operatie echt alleen als het goede perspectieven biedt en niet als het paard vervolgens alleen nog maar een grasmaaier is of kan zijn.
En ik hou echt heel veel van mijn paarden, heb een 32 jarige, een 26 jarige en een 6 jarige, maar er zijn voor mij gewoon grenzen.
Bij de 2 oudjes zou ik helemaal niks meer doktoren ( die kosten nu al veel extra ivm ouder worden dus meer bij moeten voeren ivm slechte tanden van de 32 jarige)
De 6 jarige alleen als het ook echt een toekomst zou hebben als rijpony.
Maar er zijn ook mensen die hun nieren zouden verkopen om een dier die eigenlijk toch al afgeschreven is in leven te houden. En daar is niks mis mee he!
Hier boven geef ik enkel aan hoe ik er in sta
Electra63 schreef:Ik betaal altijd na de keuring en dan meenemen.
Let op, dat je kijkt naar je betaallimiet.
Getup schreef:Was bij mijn pony ook zo. Ongelukje op de wei gehad en misschien wat kapot getrokken in bekken . Niet te transporteren, dus geen kliniek op dat moment.
Hij verbeterde langzaam . Dus dan ok.
Hij was in januari zo goed vooruit gegaan, dat ik dacht dat hij het ging redden en gewoon weer bij de rest kon staan ipv ernaast. Toen liep hij ineens met z'n knie op slot . Dierenarts erbij..Kreeg flinke dosis metacam en na 2 dagen was t beter , maar niet goed genoeg. Dag 3 echt heel slecht. Toen heb ik meteen de dierenarts gebeld en m in laten slapen.
c_alsemgeest schreef:Electra63 schreef:Ik betaal altijd na de keuring en dan meenemen.
Let op, dat je kijkt naar je betaallimiet.
Ja die moet je even aanpassen anders sta je 4u te wachten
Ik was het een keer vergeten, maar mocht hem toch meenemen en dan later betalen wat ik heel netjes vond. Wel contract getekend en ze wisten waar hij heen ging en kenden mij ook dus dat scheelt