Hettieheks schreef:https://www.facebook.com/groups/eropuit ... 716441524/
Zo triest dit, een vrouw die zich zorgen maakt, wordt gewoon uitgelachen. En mensen die tegen de wolf zijn worden voor van alles en nog wat uitgemaakt. Inmiddels zijn er wat reacties verwijderd volgens mij. Maar het is alsnog om te huilen!
Alle fabels komen voorbij.. het is echt wachten tot het gruwelijk mis gaat nu.
ik had het ook gelezen inderdaad. En zelfs over de reacties van de dame die oorspronkelijk uit een oost-europees land komt wordt vrolijk heengewalst. Maar ongeacht wat er wel of niet waar is, vwb wolven en honden weten we het nog niet eens zeker want er is (nog...) nooit iets echt gebeurd hier: de angst van een ander belachelijk maken slaat gewoon nergens op en is al helemaal niet constructief. Maar goed, de hele wolvendiscussie is niet constructief, niet vanuit de "tegen"kant en ook niet vanuit de "pro"kant.
Wat mijzelf IRL wel opvalt: als ik in Ermelo in/rond de bossen loop spreek ik ook regelmatig andere hondeneigenaren, meest "locals" tot nu toe. En daarvan is er nog niet één geweest zie zich ook maar een beetje zorgen maakt om een eventuele wolf tegen te komen. Die laten ook gewoon de honden nog lekker los struinen. Daar loop ik dan, als randstadtertje met m'n (sowieso altijd al) aangelijnde hond en al m'n verdedigingsmiddelen