Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Ik denk dat je de luchtzakken bedoelt en dat ze iets hoorde op de trachea (daar heb je er maar 1 van).
Verzekering van onze trailer ga ik nog eens navragen bij onze verzekeringsman, hebben het er wel over gehad ook hoe zwaar ie is. Het probleem is dat ie op Nederlands kenteken staat, overzetten op Frans lukt niet, want hij is niet conform, is een Nederlands merk.
Hooistomer kan je eenvoudig en goedkoop maken van een kliko een hooistomer, hebben wij ook gedaan, werkte goed tegen de hoest.
Tinka schreef:Er zijn nog wel andere oorzaken van bloedneuzen hoor.
Monique1963 schreef:@ Tinka, Poupie laadt heel makkelijk en anders tillen we haar er gewoon in, maar het levert veel stress voor haar op, ze zijn onafscheidelijk die twee. En het is Callas die alleen moet achterblijven, die klimt uit d'r box. Meenemen op de trailer vind ik ook weer zo wat. En als we naar die kliniek gaan, zal er inderdaad ook wel eerst nog een algemeen onderzoek gedaan worden. Ik wacht het inderdaad nog eerst even af, maar bij een volgende bloedneus sta ik meteen bij ze op de stoep. @Namiro gelukkig dat een endoscopie niet het grootste drama van de wereld is.
@Namiro, Het is inderdaad erg fijn om een man zoals hij te hebben. Het zelfvertrouwen moet hij van mij krijgen en iedere overwinning is er weer eentje. Maar dingen zoals een klok uit elkaar halen, daar smult hij van. Hij haalt het liefst alles uit elkaar om te zien hoe het werkt. Helaas is er tegenwoordig niet meer zoveel aan nu alles met chips werkt, dus een tv uit elkaar halen heeft geen zin meer, maar oude auto's, motoren, mechanieken, spekkie naar zijn bekkie. Ook alles wat met digitale techniek bestuurd kan worden, is zijn stokpaardje. Reken maar dat het solarpaneel geheel met domotics aangestuurd gaat worden, echt als hij op vakantie zou gaan, zou ik een boek van 10cm dik nodig hebben om hier alles te begrijpen. Installatietechniek, elektra, is zijn grote liefde. Bouwen en waterleidingen is een noodzakelijk kwaad, met snel leuk resultaat. Decoratie is niet zijn ding. Dat hij het plafond heeft helpen schilderen, is een oorkonde waardHet liefst doet hij terreinonderhoud, de hele dag op zijn tractor of Pelle zitten of met een bosmaaier alles mooi maken. Maar ik wil graag de keuken op zijn minst af voor de lente, dus ik houd diverse poten stijf.