Ik ben ook heel benieuwd maar heb er wel echt zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mars schreef:Heerlijk zo’n mooie bos om de ellende van de dag op te botvieren. Herkenbaar, ik vind t ook een fijn werkje om manen/staart minitieus uit te kammen. Brengt het hoofd tot rust en je hebt meteen eer van je werk.
ik stuur mijn man ean even dat de paarden veilig op stal geraakt zijn dat hij weet dat er onderweg niks mis gegaan is, en als ik dan achter blijf weet ie dat ik mijn hoofd leeg aan het maken ben. 

pmarena schreef:Ah nou ze is soms best wel lief en doet soms best haar best als ik de verhalen zo hoor![]()
Ik denk alleen niet of iedereen dat nou op zou vinden wegen tegen alle etterstreken die er tegenover staan
Wat vervelend van het rotbezoek aan de dokter..... was dat omdat de sfeer niet tof was of omdat het nieuws vervelend was...?
Dus de voorschriften komen niet helemaal over een met het verbruik maar ik wil ze gerust een maandje bij houden, die wat gewassen worden, 

)

even uit zoeken wat ze geleerd heeft dus. Toen Lauren op stapte stond ze braaf stil overigens.
pien_2010 schreef:Je hebt wel lef Kathleen met zo'n brak lijf dit werk doen. Petje af voor je!
ik doe dit liever dan wedstrijd rijden. Wedstrijd is voor mij ook gewoon verder af richten… met veel meer dingen die buiten mijn controle liggen toch harmonie vinden.

ook met afstappen verzette ze geen voet en Paloma heeft ook op stal wel heel duidelijke regels nodig.