Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Johnnydepony schreef:Werkelijk, van een trap oid ? Heb het een keer gepresteerd om mijn beide enkels te breken op de parkeerplaats vd AH. Maar zuur zeg, nu in het gips?
fleurtjeuh schreef:Nee heb niet echt iets op het oog..
Ik zit erg in twijfel..
Als het goed is heb ik binnen een half jaar mijn diploma.
Dan zou ik het ontzettend gaaf vinden om een jaar naar het buitenland te gaan.
Maar het is dan grote kans dat mijn vriend niet mee kan...
En als ik een paard heb, kan ik al helemaal niet weg.
Maar misschien als ik een paard heb, hoef ik niet zo nodig weg, omdat ik dan een paard heb waar ik heerlijk mee kan rijden.
Maar nou zag ik vandaag weer een ontzettend leuk paard..
En dan zetten mensen erbij dat ze een goed huis belangrijker vinden dan de prijs, maar dan willen ze toch 5000 euro ervoor hebben..
Hoe belangrijk vinden ze dat huis dan?
Stel iemand kan een super huis bieden, helemaal perfect, super combinatie met het paard, en heeft een budget van 3000 euro?
Maar je wil er 5000 euro voor hebben?
Zo belangrijk vind je de plek dan niet lijkt mij.
Als je een goed husi voor je paard echt zo belangrijk zou vinden, en je vind de perfecte nieuwe eigenaar voor je paard, en alles komt helemaal goed? Dan pas je je prijs toch aan op hun budget?
Tuurlijk hoeft ie dan niet gratis weg, maar een beetje minder geld voor je paard krijgen zodat hij een super goed huis kan krijgen is toch niet zo erg?
Want stel dat ie anders nog een half jaar te koop staat. De verkoop gaat al niet al te best, en je oorspronkelijke reden was tijdgebrek om hem te koop te zetten. Na dat half jaar is het een dik paard geworden, ziet er niet meer uit, en heeft geen conditie meer.
No way dat je er dan nog 5000 euro voor krijgt(uitzonderingen daar gelaten).
Misschien krijg je dan nog 2000 euro en gaat ie naar iemand die um wel wil hebben, omdat ie wel lief kijkt.
En omdat ze zo graag haar eigen paard wil, en allerlei ambities heeft, en maanden bij pappie en mammie gezeurt heeft.
Had je dan niet liever eerder je prijs wat naar beneden gedaan zodat je paard een super plek kreeg?
Dus hoe belangrijk vind je dat goede huis dan, als je er minstens 5000 voor wil hebben..
Dit is niet persoonlijk bedoeld maar ik vraag me af hoe jullie hierover denken.
fleurtjeuh schreef:Maar nou zag ik vandaag weer een ontzettend leuk paard..
En dan zetten mensen erbij dat ze een goed huis belangrijker vinden dan de prijs, maar dan willen ze toch 5000 euro ervoor hebben..
Hoe belangrijk vinden ze dat huis dan?
Stel iemand kan een super huis bieden, helemaal perfect, super combinatie met het paard, en heeft een budget van 3000 euro?
Maar je wil er 5000 euro voor hebben?
Zo belangrijk vind je de plek dan niet lijkt mij.
Als je een goed husi voor je paard echt zo belangrijk zou vinden, en je vind de perfecte nieuwe eigenaar voor je paard, en alles komt helemaal goed? Dan pas je je prijs toch aan op hun budget?
Tuurlijk hoeft ie dan niet gratis weg, maar een beetje minder geld voor je paard krijgen zodat hij een super goed huis kan krijgen is toch niet zo erg?
Want stel dat ie anders nog een half jaar te koop staat. De verkoop gaat al niet al te best, en je oorspronkelijke reden was tijdgebrek om hem te koop te zetten. Na dat half jaar is het een dik paard geworden, ziet er niet meer uit, en heeft geen conditie meer.
No way dat je er dan nog 5000 euro voor krijgt(uitzonderingen daar gelaten).
Misschien krijg je dan nog 2000 euro en gaat ie naar iemand die um wel wil hebben, omdat ie wel lief kijkt.
En omdat ze zo graag haar eigen paard wil, en allerlei ambities heeft, en maanden bij pappie en mammie gezeurt heeft.
Had je dan niet liever eerder je prijs wat naar beneden gedaan zodat je paard een super plek kreeg?
Dus hoe belangrijk vind je dat goede huis dan, als je er minstens 5000 voor wil hebben..
Dit is niet persoonlijk bedoeld maar ik vraag me af hoe jullie hierover denken.
fleurtjeuh schreef:Pletje123 schreef:Als je een goed thuis belangrijker vindt dan de prijs, dan hoef je em nog niet gratis weg te geven..
Dat zeg ik toch ook niet?