stitchlover schreef:Een tuiger is en blijft ook KWPN, én die kunnen in de dressuursport ook leuk meekomen
Is dat gevraagd dan, door Whupp? Lees ik nergens.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stitchlover schreef:ikke schreef:Is dat gevraagd dan, door Whupp? Lees ik nergens.....
Dus?
Je kan ook ermee gaan crossen, bossen, springen en weideresnuffelen.
Moraal van het verhaal, ze kunnen volwaardig meer dan stampen voor de wagen
Whupp schreef:Thanks voor jullie berichten!
Ras maakt mij ook niet veel uit, iets kleiner en stevig is ook prima. En ben vooral thuis met rechtrichten/beetje meer klassieke rijkunst. Geen heel fanatieke wedstrijdsport in ieder geval dus er hoeven geen spetterende gangen op te zitten. Misschien een beetje basis, maar dat kan met genoeg oefenen elk paard wel. Rijd nu een Noordzweedse draver met een heel lange rug en overbouwd en met wat oefenen komt die de bak zelfs prima rond
Simone238 schreef:Ze is goedgekeurd!Helemaal blij en gelukkig, inmiddels op bed met migraine. Denk van alle spanning..
![]()
Maar goed, vanavond even met stalhoudster bespreken welke dag handig is en dan kunnen we haar hierheen halen.
De trailer verkopen ze voor een zacht prijsje mee dus dat is helemaal top,
Ania schreef:Oke meiden, ik meld mij hier ook even.
Aangezien ik altijd pech heb met paarden...
Ik heb een prachtige 2-jarige gezien, maar hij heeft een OCD. De verkoper heeft aangegeven dat hij mij de kosten voor de operatie én castratie tegenmoet wil komen.
Moet ik dat wel doen? Verder is het echt een geweldig dier en als hij 3 jaar zou zijn zou hij onbetaalbaar zijn voor me..
Wat zouden jullie doen? Risico aangaan? Paard laten staan?
ruitje schreef:Ania schreef:Oke meiden, ik meld mij hier ook even.
Aangezien ik altijd pech heb met paarden...
Ik heb een prachtige 2-jarige gezien, maar hij heeft een OCD. De verkoper heeft aangegeven dat hij mij de kosten voor de operatie én castratie tegenmoet wil komen.
Moet ik dat wel doen? Verder is het echt een geweldig dier en als hij 3 jaar zou zijn zou hij onbetaalbaar zijn voor me..
Wat zouden jullie doen? Risico aangaan? Paard laten staan?
Heeft hij alleen OCD? Als dat op een gunstige plek zit zou ik het doen.